  • 1. Data: 2009-05-26 05:32:58
    Temat: Co sadzicie o osprzecie Kontakt-Simon?
    Od: Piotr <p...@n...tlen.pl>

    Witam
    Czy ktos z Was ma doswiadczenia z osprzetem Kontakt-Simon (wersja
    BASIC-modul)? Osprzet jest prawie dwa razy tanszy od Berkera i ma
    wszystkie niezbedne elementy jakich potrzebuje. Przede wszystkich nie
    jest to produkt chinski wiec chyba warto to kupic?

    Piotr

  • 2. Data: 2009-05-26 05:36:05
    Temat: Re: Co sadzicie o osprzecie Kontakt-Simon?
    Od: "adbud" <a...@g...com>

    osobiście uważam że jest ok, bardzo ładnie wygląda i jest solidnie wykonane,
    no i ta cena :)

    Adi

  • 3. Data: 2009-05-26 06:03:57
    Od: xart <x...@g...com>

    Piotr pisze:
> [...]
    > wszystkie niezbedne elementy jakich potrzebuje. Przede wszystkich nie
    > jest to produkt chinski wiec chyba warto to kupic?

    kupiłem sobie parę sztuk tego na okres przejściowy w trakcie wykańczania
    i moje wrażenie jest bardzo pozytywne - w tej cenie warte swoich
    pieniędzy - czego nie mogę powiedzieć np. o średniej półce ospela.

    pzdr
    art

  • 4. Data: 2009-05-26 06:22:35
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@n...tlen.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wszystkie niezbedne elementy jakich potrzebuje. Przede wszystkich nie jest
    > to produkt chinski wiec chyba warto to kupic?

    Część gniazda schowana w puszce jest stosunkowo duża i głęboka. przy
    płytkich puszkach może być upierdliwa w montażu. Widziałem simony z
    rozpierakami umieszczonymi po skosie 45 stopni, ale chyba nie były to
    elementy modułowe.
    --
    Jackare

  • 5. Data: 2009-05-26 06:34:58
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Piotr" <p...@n...tlen.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Czy ktos z Was ma doswiadczenia z osprzetem Kontakt-Simon (wersja
    > BASIC-modul)?

    Miałem Megę (solidniejszy poprzednik Basic jeszcze od Kontaktu) w poprzednim
    mieszkaniu
    przez 5 lat, teraz w domu mieszanka Megi i Basic od ~4 lat.
    Ostatnio przy remoncie pękł plastik mocowania drutu w jednym wyłączniku,
    aczkolwiek
    bez żadnego zwarcia. Czyli 1 awaria na ok. 30 wyłączników. Gniazdka bez
    problemów.

    Pzdr

    JKK

  • 6. Data: 2009-05-27 21:38:20
    Od: "aszfer" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@n...tlen.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Czy ktos z Was ma doswiadczenia z osprzetem Kontakt-Simon (wersja
    > BASIC-modul)?

    montuję sporo Basica. Będzie z paręset sztuk conajmniej. Stosunek
    jakośc/cena moim zdaniem bardzo dobry. Teraz masowo go sie montuje w nowych
    mieszkaniach oddawanych w stanie deweloperskim. Seria Basic jest bardzo
    mocno zaosertymentowana, ma wszystko czego potrzeba do kompletnego systemu
    bez wyjątkowych wymagań, łącznie z podwójnymi gniazdami modułowymi,
    podwójnymi łącznikami schodowymi i pięciokrotnymi ramkami. Zdecydownie
    polecam, jeśli cena jest Ci odpowiadająca, to dostaniesz za nią dobrą
    jakość. Zresztą za 6,59 zł netto ciężko dostać jakies inne podwójne gniazdo
    modułowe. :)
    pozdr.
    aszfer

  • 7. Data: 2009-06-03 05:16:12
    Od: Piotr <p...@n...tlen.pl>

> [...]
    > wszystkie niezbedne elementy jakich potrzebuje. Przede wszystkich nie
    > jest to produkt chinski wiec chyba warto to kupic?

    Witam ponownie
    Sam juz moge napisac opinie. Mam juz zamontowany ten osprzet - wizulanie
    bardzo fajnie to wyglada (pewnie to kwestia gustu). Najwazniejsze jest
    jednak to ze jest solidnie wykonany - nie ma sie do czego przyczepic.
    Wiec jak nie chcecie przeplacac to polecam.

    Piotr