  • 1. Data: 2011-04-21 20:19:56
    Temat: Co to za roślina
    Od: "Bernard K." <"ban89[m a u p a]interia.pl">

    Co to za roślinka?
    http://www.flickr.com/photos/frideryka/613432677/
    Zdjęcie nie moje ale miałem takową kilka lat temu i kretów zero. Gdzieś
    przepadła i krety wróciły.

  • 2. Data: 2011-04-21 21:53:14
    Temat: Odp: Co to za roślina
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Bernard K." na żyle złota siedzi:

    "Dziwna roślina, mama mówi że odstrasza krety"

    Roślina rzeczywiście dziwna, ale bardziej ciekawi mnie mama. Napisz coś
    bliżej jak to robi, czy sama fotka wystarczy? Jeśli tak to ja zamawiam parę
    sztuk... ;-)

    zdroofka Johnny

  • 3. Data: 2011-04-22 02:09:05
    Temat: Re: Co to za roślina
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2011-04-21 22:19, Bernard K. pisze:

    > Co to za roślinka?
    > http://www.flickr.com/photos/frideryka/613432677/
    > Zdjęcie nie moje ale miałem takową kilka lat temu i kretów zero. Gdzieś
    > przepadła i krety wróciły.

    To?
    http://allegro.pl/anty-kret-piekna-roslina-nigdy-wie
    cej-kretow-i1460068216.html

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 4. Data: 2011-04-22 06:40:13
    Od: Marek K <m...@W...pl>

    W dniu 2011-04-22 04:09, Aicha pisze:

    > To?
    > http://allegro.pl/anty-kret-piekna-roslina-nigdy-wie
    cej-kretow-i1460068216.html

    Tam jakieś bzdury wypisują, że krety jedzą korzenie i tym się zatrują.

    M.

  • 5. Data: 2011-04-22 12:35:38
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2011-04-22 08:40, Marek K pisze:

    cej-kretow-i1460068216.html

    > Tam jakieś bzdury wypisują, że krety jedzą korzenie i tym się zatrują.

    Nie chodzi o bełkot marketingowy, tylko o foty.

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 6. Data: 2011-04-22 15:57:27
    Od: "moon" <m...@y...com>

    Marek K wrote:

    > Tam jakieś bzdury wypisują, że krety jedzą korzenie i tym się zatrują.

    Jak wypiją trochę wódki to muszą czymś zakąsić.

    moon

  • 7. Data: 2011-04-22 16:59:24
    Od: "Bernard K." <"ban89[m a u p a]interia.pl">

    Nie, nie, to nie był rącznik. Ta na zdjęciu i ta którą pamiętam miała
    mniejsze liście.

  • 8. Data: 2011-04-22 17:02:29
    Od: "Bernard K." <"ban89[m a u p a]interia.pl">

    Pisałem że nie moje zdjęcie. Znalazłem je w Googlach, jedno z pierwszych
    w Google Images.

  • 9. Data: 2011-04-22 17:16:12
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Bernard K." <"ban89[m a u p a]interia.pl"> napisał w wiadomości

    > Co to za roślinka?
    > http://www.flickr.com/photos/frideryka/613432677/

    Hejka. Sądzę, że to Chenopodium rubrum.
    Ale chyba lepiej odnaleźć tę mamę i niech wystraszy krety skoro tak
    twierdzi. ;-)
    Pozdrawiam paradoksalnie Ja...cki

  • 10. Data: 2011-04-22 23:52:43
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 22 Apr 2011 17:57:27 +0200, moon napisał(a):

    > Jak wypiją trochę wódki to muszą czymś zakąsić.

    ...na a jak wiadomo alkohol wzmaga działanie trucizn.
    :-)