  • 1. Data: 2011-04-21 18:25:18
    Temat: dozownik/zasobnik podlaczany do weza ???
    Od: "MUA" <a...@o...eu>

    No wlasnie. Nie wiem jak to sie fachowo nazywa a przez to nie moge tego
    znalezc w necie.

    Jest to taki zbiorniczek z funcja dozowania skladnika, rozpylania podaczany
    do weza ogrodowego

    Pozdpowiedzcie mi prosze.

  • 2. Data: 2011-04-21 21:27:14
    Temat: Re: dozownik/zasobnik podlaczany do weza ???
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    W dniu 2011-04-21 20:25, MUA pisze:
> [...]
    > znalezc w necie.
    >
    > Jest to taki zbiorniczek z funcja dozowania skladnika, rozpylania podaczany

    :)
    według mnie masz na myśli dozownik inżektorowy
    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal
    www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12262
    sklep: http://trawki.pl/

  • 3. Data: 2011-04-22 16:59:58
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "MUA" <a...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > znalezc w necie.
    > Jest to taki zbiorniczek z funcja dozowania skladnika, rozpylania

    Hejka. Dozownik nawozów się nazywa. :-)
    Pozdrawiam hydraulicznie Ja...cki

  • 4. Data: 2011-04-26 06:32:25
    Od: "Ptok" <p...@o...pl>

    Kupisz w Castoramie albo dostwniesz za darmo przy zakupie takiego nwaozu do
    samodzielnego rozrabiania (nie pamietam nazwy - kosztuje coś 9 zł za
    torebkę). Druga wersja to nawozy "zielony dom" (pogooglaj) maja wersje z
    dozownikiem - kupisz raz i masz).

    Ptok