  • 1. Data: 2011-04-17 14:44:36
    Temat: chwasty, agrowłoknina , kora
    Od: "Kasia G" <m...@p...pl>

    Szanowni Forumowicze,

    proszę o poradę - w ubiegłym roku położyłam czarną agrowłókninę, na nią
    posypałam korę ok. 5 cm. Było wszystko ok, w tym roku na korze jest mnóstwo
    małych drobnych chwastów. Co mogłabym zrobić, aby je zlikwidować ?

    Z góry dziękuję za odpowiedzi.

    Pozdr.
    Kasia G

  • 2. Data: 2011-04-17 16:29:31
    Temat: Re: chwasty, agrowłoknina , kora
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

  • 3. Data: 2011-04-17 16:33:12
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

> [...]
    > posypałam korę ok. 5 cm. Było wszystko ok, w tym roku na korze jest
    > mnóstwo małych drobnych chwastów. Co mogłabym zrobić, aby je zlikwidować ?

    Zazwyczaj wyrywa się "palcyma". Bogaci i nie mający czasu na schylanie,
    leniwi, tudzież ci, których bolą kręgosłupy posiłkuja sie opryskiwaniem
    środkami zwalczającymi chwasty.
    Pozdrawiam oczywiście
    skryba

  • 4. Data: 2011-04-17 16:34:48
    Od: "Kasia G" <m...@p...pl>

    no to pozostaje mi walczenie palcyma :)

    Kasia G

  • 5. Data: 2011-04-17 16:49:21
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    > no to pozostaje mi walczenie palcyma :)
    i na kolanach.
    :-))
    A serio - kup sobie porządne nakolanniki ogrodowe. Bo gdy dostaniesz
    "odgniotków" przyjemność głaskania nadobnych kolan już będzie nie ta.
    Pozdrawiam
    skryba zafrasowany