  • 1. Data: 2011-04-17 10:41:36
    Temat: szukam fachowcow od przesadzania choinek na slasku
    Od: "piwnica \(onet\)" <p...@p...onet.po>

    do przesadzenia 4 choinki - najmniejsza 2m - najwieksza 3m
    tansport w obrebie jednej dzialki - do 150m

    szukam firmy ktora by to zrobila za przyzwoite pieniadze

    znalazlem drewsmol w ledzinach ale nie moge sie jaks z nimi dogadac -
    maszyny niby maja ale kmunikacja slaba

    drzewka to choinki z zielonymi odrostami - swierk albo jodla

    poleccie kogos

  • 2. Data: 2011-04-17 16:40:15
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "piwnica (onet)" <p...@p...onet.po> napisał w wiadomości

    > znalazlem drewsmol w ledzinach ale nie moge sie jaks z nimi dogadac -
    > maszyny niby maja ale kmunikacja slaba

    Zechcesz zdradzić ile sobie kasy zawinszowali za tę robótkę? Pewnie mnie też
    to czeka.
    Pozdrawiam pogodnie
    skryba

  • 3. Data: 2011-04-17 17:23:17
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    > znalazlem drewsmol w ledzinach ale nie moge sie jaks z nimi dogadac -
    > maszyny niby maja ale kmunikacja slaba

    moge ich polecić.
    widzialem jak przesadzali drzewa wielkości moze z 5m i wszystkie dalej
    rosną:-)

    uciu

  • 4. Data: 2011-04-18 20:35:29
    Od: "piwnica \(onet\)" <p...@p...onet.po>

    Użytkownik "uciu" <g...@i...pl> napisał w wiadomości

    > moge ich polecić.
    > widzialem jak przesadzali drzewa wielkości moze z 5m i wszystkie dalej
    > rosną:-)

    Tak ale wycena w stylu ze za jedno drzewko cena nie przekroczy 2500 jest
    chyba trche niepowazna

  • 5. Data: 2011-04-19 05:32:31
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    > Użytkownik "uciu" <g...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Tak ale wycena w stylu ze za jedno drzewko cena nie przekroczy 2500 jest
    > chyba trche niepowazna

    Faktycznie bardzo "przyzwoite" pieniądze. Za taką kasę pod Urzędem Pracy
    zwerbujesz 8 osiłków, którzy korzystając z narzędzi prostych wykopią te
    drzewka z bardzo dużą bryłą korzeniową i przetransportują oraz wsadzą w
    wyznaczone miejsce wszystkie 4 świerki. Tobie pozostaje dobrze to
    zorganizować. Taniej będzie posadzić nowe w docelowe miejsce a te
    przeszkadzające rok po roku wykorzystać na drzewko bożonarodzeniowe. Jeśli
    znajdziesz chętnych to przed świętami sami je wytną, wytransportują i
    jeszcze dopłacą przynajmniej tyle ile zapłacisz za nowe młode sadzonki.
    Pozdrawiam pomysłowo
    skryba wygodnicki