  • 1. Data: 2011-04-17 13:41:40
    Temat: Na co nawijac 100 mb weza ogrodowego?
    Od: "marcan" <m...@o...pl>

    Witam
    Mam w sumie 100 mb wezy ogrodowych (2*25m + 1*50 m), ktorych regulanie
    uzywam. Krotszy trzymalem na plastikowym bebnie (ale sie uszkodzil), a
    pozostale dwa jakos tam gdziestam zawsze kladlem, teraz wszystkie musze
    gdziestam, jakostam.... i chcialbym to uporzadkowac. Widzialem gdzies kiedys
    takie metalowe konstrukcje do przechowywania wezy. Macie pomysl jak to
    samemu wykonac, albo gdzie tego szukac gotowego do kupienia? Nie wiem od
    czego zaczac guglowanie. Myslalem tez o bebnie sciennym, ale by szpecil.
    Moze macie jakies wlasne patenty?
    Pozdrawiam
    marcan

  • 2. Data: 2011-04-17 13:56:58
    Temat: Re: Na co nawijac 100 mb weza ogrodowego?
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > Moze macie jakies wlasne patenty?

    Tak,na łokieć.
    Pozdrawiam.mirzan

  • 3. Data: 2011-04-17 16:36:40
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "marcan" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > od czego zaczac guglowanie. Myslalem tez o bebnie sciennym, ale by
    > szpecil. Moze macie jakies wlasne patenty?

    Patenta na węże wymyślili strażacy.
    Pozdrawiam naprowadzająco
    skryba

  • 4. Data: 2011-04-18 17:32:58
    Od: "Bogdan" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > od czego zaczac guglowanie. Myslalem tez o bebnie sciennym, ale by
    > szpecil. Moze macie jakies wlasne patenty?

    a jaka średnica tych węży 1/2" czy 3/4??
    Jeśli ten cieńszy to za tydzień w Lidlu będzie nawijadło ruchome na 80m węża
    1/2"

    Bogdan

  • 5. Data: 2011-04-19 16:19:54
    Od: "marcan" <m...@o...pl>

    "Bogdan" napisał
    > a jaka średnica tych węży 1/2" czy 3/4??
    > Jeśli ten cieńszy to za tydzień w Lidlu będzie nawijadło ruchome na 80m
    > węża 1/2"

    No wlasnie 1/2" :-) Na te 50 m to moze sie skusze. Wiesz w jaki dzien
    dokladnie i w jakiej cenie? I czy we wszystkich Lidlach?
    Te moje 100m to, jak napisalem, 2 razy po 25 i raz 50. Myslalem o jakims
    sprytnym sposobie, ktory pozwoli zawiesic wszystkie 3 i korzystac z nich w
    dowolnej konfiguracji - wszystkie na raz lub kazdy z osobna. Cos podobnego
    (ksztalc niepelnej piramidy z metalu) gdzies sto lat temu widzialem, ale nie
    potrafie odtworzyc idei...Wygladalo tez troche jak trzepak...
    pzdr

  • 6. Data: 2011-04-19 17:16:20
    Od: "Bogdan" <b...@p...onet.pl>

    > No wlasnie 1/2" :-) Na te 50 m to moze sie skusze. Wiesz w jaki dzien
    > dokladnie i w jakiej cenie? I czy we wszystkich Lidlach?

    Gazetka wisi przed wszystkimi sklepami. Prawdopodobnie /nie pamietam/ od
    czwartku 21.04. Cena w gazetce.

    Bogdan

  • 7. Data: 2011-04-20 04:26:24
    Od: "marcan" <m...@o...pl>

    "Bogdan" napisał
    > Gazetka wisi przed wszystkimi sklepami. Prawdopodobnie /nie pamietam/ od
    > czwartku 21.04. Cena w gazetce.
    dziękuję i pozdrawiam