  • 1. Data: 2010-07-18 09:30:14
    Temat: Co zamiast kreta?
    Od: "Lato" <n...@w...pl>

    Czy ktoś widział u nas w sklepach/allegro udrażniacz do kanału taki jak na
    tym filmie?

    http://ziza.ru/2010/07/16/obaldet_i_jeto_v_vannojj.h
    tml

    fajne proste urządzenie...

  • 2. Data: 2010-07-18 11:25:23
    Temat: Re: Co zamiast kreta?
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Lato" <n...@w...pl> wrote in message news:i1uhoc$4ta$1@news.onet.pl...
    > Czy ktoś widział u nas w sklepach/allegro udrażniacz do kanału taki jak na
> [...]

    Sprowadzić, zahandlować i zarobić.

  • 3. Data: 2010-07-18 11:39:08
    Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl>

    Panslavista pisze:

    > Sprowadzić, zahandlować i zarobić.

    Tak z ciekawości - dlaczego nie "wyprodukować, zahandlować, zarobić" ?

    Adam

  • 4. Data: 2010-07-18 12:41:19
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Adam Moczulski" <a...@p...neostrada.pl> wrote in message

    > Tak z ciekawości - dlaczego nie "wyprodukować, zahandlować, zarobić" ?

    Ochrona patentowa (o ile jest).

  • 5. Data: 2010-07-18 12:53:09
    Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl>

    Panslavista pisze:

    > Ochrona patentowa (o ile jest).

    W Polsce nie ma.
    Adam

  • 6. Data: 2010-07-18 16:10:21
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > W Polsce nie ma.
    > --
    > Pozdrawiam
    > Adam

    Mi to narzędzie przypomina zwykłą elastyczną opaskę zaciskową.

  • 7. Data: 2010-07-18 16:22:35
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

> [...]
    > Czy ktoś widział u nas w sklepach/allegro udrażniacz do kanału taki jak na

    Mało uniwersalne - najcieńsza linka do przepychania ma 5 mm średnicy:

  • 8. Data: 2010-07-18 19:48:13
    Od: Damork <d...@w...pl>

    Na mównicę wtargnął "Panslavista", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i
    ryknął:

    tml

    > Mało uniwersalne - najcieńsza linka do przepychania ma 5 mm średnicy:

    To nie jest ściśle rzecz biorąc do przepychania, tam zdaje się nawet na
    opakowaniu było zaznaczone że to jest do oczyszczenia jak się kłakami zatka
    - a jak jest w domu osoba długowłosa, to odpływy lubią takim czymś
    zarastać.
    Jeśli zator jest właśnie kłakowy, to one zazwyczaj są stosunkowo blisko
    wlotu i taka listwa hakowa jest wręcz perfekcyjna, wsunie się, zahaczy i
    wyciągnie. As seen on TV można by rzec. Jeśli zator będzie głębiej lub o
    charakterze mulistym, to taką przetykaczkę można o (za przeproszeniem) kant
    dupy potłuc, więc faktycznie uniwersalność do kitu, ale w określonym
    przypadku rewelacja.

    Piotr Mockałło
    Czarna Dama XJ 600N
    http://www.osiatkowania.pl

  • 9. Data: 2010-07-18 20:40:11
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "Damork" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    > dupy potłuc, więc faktycznie uniwersalność do kitu, ale w określonym
    > przypadku rewelacja.

    "określony przypadek" jest chyba najczęstsza przyczyną problemów z
    łazienkową kanalizą, zwłaszcza w domu zamieszkałym przez choć jedną
    długowłosą osobę.
    Dla mnie w każdym razie rewelacja i jak gdzieś znajdę, kupuję natychmiast.

    J.

  • 10. Data: 2010-07-18 20:52:28
    Od: Damork <d...@w...pl>

    Na mównicę wtargnął "Jarek P.", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i
    ryknął:

> [...]
    > długowłosą osobę.
    > Dla mnie w każdym razie rewelacja i jak gdzieś znajdę, kupuję natychmiast.

    Ten przypadek wymaga jeszcze jednego - odpływu wyposażonego w dużą dziurę,
    zapewne takiego dzielonego na trzy. Jeśli odpływ jest wyposażony w bardzo
    często występującą dziurkowaną płytkę z nierdzewki, to taka listwa
    zwyczajnie się w dziurę nie zmieści.
    Ja mam i odpływ z kabiny w dziurki i żonę długowłosą, a jeszcze nigdy nie
    zrobił mi się taki koszmarny kluch w odpływie jak na filmiku. Jak widzę że
    coś się zaczyna robić to czyszczę na bieżąco i tyle.

    Ale ogólnie pomysł przetykaczki świetny i powodzenia w szukaniu :)

    Piotr Mockałło
    Czarna Dama XJ 600N
    http://www.osiatkowania.pl