  • 1. Data: 2012-06-25 09:06:53
    Temat: Coraz bliżej.
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Jeszcze niedawno Tusk zarzekał się w mediach że nie planują żadnego podatku
    katastralnego, tymczasem media przygotowują tłuszczę wyborczą na
    wprowadzenie. Zaczęło się urabianie.
    http://www.youtube.com/watch?v=FBM-IFLuBdo

    Marek

  • 2. Data: 2012-06-25 09:28:58
    Temat: Re: Coraz bliżej.
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    > Jeszcze niedawno Tusk zarzekał się w mediach że nie planują żadnego
    > podatku katastralnego, tymczasem media przygotowują tłuszczę wyborczą na
> [...]

    ale jakie urabianie? Ja jestem przeciw podatkowi, ale robienie filmu w
    którym przeciw występuje jakis prostak bez argumentów mija sie z celem.
    Wyjdzie na to ze młodzi wyksztalceni z wielkich miast jak to zobaczą nie
    zechcą być takimi jak ten burak i podatkowi powiedzą TAK. Chyba ze o to
    chodziło :-)

    b.

  • 3. Data: 2012-06-25 10:15:50
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Zapomniałem o pierwszym linku
    http://tnij.org/q6wq

  • 4. Data: 2012-06-25 13:30:58
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Zapomniałem o pierwszym linku
    > http://tnij.org/q6wq

    Juz po malu zauwazam kontekst, ze to dla naszego dobra.

    Pozdro.. TK