  • 1. Data: 2012-06-23 12:04:18
    Temat: 60 metrów pięknego parkietu oddam
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    Witam

    Z gatunku "jaki piękny stary parkiet". Mnie się takie parkiety
    w ogóle nie podobają więc chce się go pozbyć.

    Jest go może z 70 metrów ale zdatnego do uzycia pewnie mniej. Miejscami
    pozalewany od nieszczelnych drzwi balkonowych, miescami coś innego
    dziwnego się stało. Znaczna większość prawdopodobnie do uratowania.

    Parkiet klejony jakąś smołą. Odrywa się z kawałkami "betonu" który jest
    pod nim i nie zamierzam tego czyścić. Rozbieram to bez zbytniego cackania
    się ale też nie niszcze specjalnie.

    Czy to może być cokolwiek warte ? Zakładam, że ktoś to sobie może dokończy
    rozbierać (zrobiłem na razie tylko kilka metrów), znosi z 4 piętra i zabiera
    w cholere.

    Do spalenia się to nie nadaje chociażby ze względu na smołe. Planowałem
    po prostu wywieźć na wysypisko ale rozebrałem kawałek i doszedłem do wniosku
    ,że
    to wcale nie jest w takim złym stanie i może komuś się przyda.

    Zdjeć za bardzo nie mam. Gdyby kogoś interesowało to mogę mieć.

    Śląsk, Rybnik.

  • 2. Data: 2012-06-23 20:50:56
    Temat: Re: 60 metrów pięknego parkietu oddam
    Od: "mihal" <f...@s...rt>

    > Zdjeć za bardzo nie mam. Gdyby kogoś interesowało to mogę mieć.
    >
    > Śląsk, Rybnik.
    Do jakiejś , knajpy , klubu , restauracji jak znalazł

  • 3. Data: 2012-06-24 20:47:18
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    mihal wrote:

    > Do jakiejś , knajpy , klubu , restauracji jak znalazł

    a kto mu te śmieci kupi... szczególnei ze smoła pod spodem... :)

  • 4. Data: 2012-06-24 21:06:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 24 czerwca 2012 20:47:18 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > a kto mu te śmieci kupi... szczególnei ze smoła pod spodem... :)

    Na opał jedynie. Ale raczej nie kupi a odbierze za darmo.
    Podawalem gdzies wczesniej- u nas na wyypisku za przyjecie tony odpadów drewnianych
    to chyba ponad 150 zeta krzycza;)

  • 5. Data: 2012-06-24 21:23:55
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kris wrote:

    > Na opał jedynie.

    ja bym tam nie chciał aby mi ktos tym syfem palił w pobliżu...

    ostatnio zrywaliśmy takie coś smród z domu udało sie dopiero usunąć po
    skuciu wylewek.

  • 6. Data: 2012-06-24 21:35:28
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    > a kto mu te śmieci kupi... szczególnei ze smoła pod spodem... :)

    Marku to trzeba by zobaczyc naocznie jak wyglada, bo moze tej smoly tyle nie
    ma na nim i gdzies daloby sie zeszlifowac jakims papierem sciernym na
    maszynie. Przetarcie tego na "grubosciowce" raczej nie wchodzi w gre ze
    wzgledu na smole, ale na maszynie gdzie jest tasma z papierem sciernym moze
    by sie dalo....

  • 7. Data: 2012-06-24 21:43:23
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Przemek wrote:

> [...]
    > sciernym na maszynie. Przetarcie tego na "grubosciowce" raczej nie
    > wchodzi w gre ze wzgledu na smole, ale na maszynie gdzie jest tasma z

    trochę tego w mojej praktyce widziałem i generalnie taki coś nadaje się do
    utylizacji...

    parkiety klejono nawet nie smoła tylko jakimś taki cuchnącym zajzajerem na
    bazie smoły i czegoś jeszcze.

    papier ścierny ci sie natychmiast zaklei i tyle roboty.

  • 8. Data: 2012-06-24 22:53:57
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    Przemek wrote:

> [...]
    > sciernym na maszynie. Przetarcie tego na "grubosciowce" raczej nie
    > wchodzi w gre ze wzgledu na smole, ale na maszynie gdzie jest tasma z

    Marne szanse. Na niektórych tej smoły jest grubiej i widać jakie to jest
    miękkie. Nie ma
    szans szlifować. Z wiekszości po stuknięciu młotkiem odpada prawie wszystko
    i zostaje
    tylko cieńka warstwa smoły ale tego pozbyć się już prosto nie uda.

  • 9. Data: 2012-06-24 22:55:44
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    Marek Dyjor wrote:

    > a kto mu te śmieci kupi... szczególnei ze smoła pod spodem... :)

    pewnie nikt mu nie kupi...

  • 10. Data: 2012-06-24 22:58:39
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    Kris wrote:

    > Na opał jedynie. Ale raczej nie kupi a odbierze za darmo.
    > Podawalem gdzies wczesniej- u nas na wyypisku za przyjecie tony
    > odpadów drewnianych to chyba ponad 150 zeta krzycza;)

    Przekonaliście mnie. Jak mam się użerać z marudami pokroju niektórych
    bywalców tej grupy to po prostu odddam to do utylizacji. Po prostu naiwnie
    myślałem że może szkoda wywalać bo komuś się przyda.