  • 41. Data: 2011-01-06 21:13:42
    Temat: Re: Cuda Cuda.
    Od: "4CX250" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Aleksander" <f...@f...fake> napisał w wiadomości
    news:ig4hrr$18l$1@inews.gazeta.pl...

    > "4CX250" <t...@p...onet.pl> wrote in message

    > 6-8 na spodzie ? No jakim cudem skoro ostatnio upierałeś się
    > że masz kilkanaście stopni temp. wody na wejściu ? ;)))

    Na drugi raz czytaj uważnie.
    Pisałem że w lecie jest taka temperatura.

    Marek

  • 42. Data: 2011-01-06 21:44:32
    Od: "4CX250" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > 6-8 na spodzie ? No jakim cudem skoro ostatnio upierałeś się
    > że masz kilkanaście stopni temp. wody na wejściu ? ;)))

    Cytat:
    "U mnie na przykład.. Poniżej 10stC to dopiero w połowie grudnia
    spada."

    I co? Gdzie się upierałem że mam kilkanaście stopni jełopie?

    Marek

  • 43. Data: 2011-01-09 09:36:19
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

> [...]
    > "U mnie na przykład.. Poniżej 10stC to dopiero w połowie grudnia spada."
    >
    > I co? Gdzie się upierałem że mam kilkanaście stopni jełopie?

    Jełopie ? Nie wiem na jakieś wsi tak na Ciebie wołano, ale
    widać mocno wyryło Ci się to w pamięci bo to jeden z częściej
    używanych przez Ciebie epitetów, kiedy brakuje Ci argumentów.

    Np. Twój post z 22.12.2010 11:40
    (22 grudnia to już chyba za "połową" grudnia...)

    "Czepiasz się szczegółów które niczego nie wnoszą. W tej chwili jest to
    11stC. Lepiej ci?"

    Albo kolejny Twój post: 21.12.2010 22:45

    "Żebyś się zdziwił ale max w lecie to 12-14stC :)"

    "A po co ziemiankę? Wystarczy że woda z wodociągu zakopanego 1,6m pod
    ziemią ma u mnie temperaturę w zimie nie niższą niz 9stC. Co myślisz
    że ją podgrzewają? :)))"

    No więc oni widać podgrzewają, a Ty ją oziębiasz do 6 stopni...
    Bardzo rozsądne - jak większość Twoich postów.

  • 44. Data: 2011-01-09 10:04:03
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

> [...]
    >
    > No więc oni widać podgrzewają, a Ty ją oziębiasz do 6 stopni...
    > Bardzo rozsądne - jak większość Twoich postów.

    To debil dobierający kłamstwa w zależności od tego co chce udowodnić.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 45. Data: 2011-01-09 11:39:15
    Od: "4CX250" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Aleksander" <f...@f...fake> napisał w wiadomości

    Jakbyś się nauczył czytać ze zrozumieniem i pilnował tego co piszesz
    to byś nie wyprodukował tych kilku bzdur jełopie.

    Wyciągnąłeś kilka przykładów dotyczących np. temp w lecie. a zarzucasz
    mi ze pisałem o zimie.
    Wtedu jak ci napisałem kończąc "lepiej ci" było tylko przykładem że
    neikoniecznie zawsze bo wystarczyło aby temperatura powietrza się
    podniosła to i gruntu wzrośnie mimo że jest pora zimowa. To nie ma
    niuc do rzeczy, jedynie ogólnie można się spodziewać że w zimei będzie
    mniej a w lecie więcej ale ty jełopie tego nei pojmujesz.

    Ogólnei twoja głupota jest nieskończona i sam wdepnąłęś w swoje gówno.
    Wtedy na początku to ty właśnie jełopie uważałeś że jest na odwrót a
    parę dni temu nagle zmieniłeś zdanie i teraz rżniesz przygłupa i
    bronisz tego co ja wtedy próbowałem ci przekazać i udowodnić.

    He he.

    Marek

  • 46. Data: 2011-01-09 15:38:46
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > To debil dobierający kłamstwa w zależności od tego co chce udowodnić.

    Hehe, przygadal kociol garncowi...

    TK