  • Data: 2014-06-17 11:47:01
    Temat: Czy drzwi z kraty zatrzymają złodzieja?
    Od: "Edward" <b...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Mam takie pomieszczenie-schowek pod schodami. Pomyślałem, że za drzwiami
    wewnętrznymi wstawię drzwi z kraty, z wewnętrznymi zawiasami, zamykane na
    kłódki bez uszu. Miałbym pomieszczenie na wartościowe przedmioty, gdy
    wyjeżdżam na dłużej z domu.
    Wykonawca takich krat zapewnia, że nie da się ich sforsować bez szlifierki
    kątowej, ale czy aby na pewno? To zwykłe pręty ze stali do wyboru 10-20mm w
    pionie, a w poziomie płaskowniki co 30cm. Chodzi o to, aby zatrzymało
    włamywacza na kilka minut zanim przyjedzie ochrona. Co o tym myślicie?
    pozdrawiam.