  • 1. Data: 2015-02-09 18:37:08
    Temat: Czy ktos mnie widzi?
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    Uszanowanie

    Sprawdzam czy widzicie moje posty.

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2015-02-09 18:49:39
    Temat: Re: Czy ktos mnie widzi?
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-02-09 o 18:37, Maniek4 pisze:
    > Uszanowanie
    >
    > Sprawdzam czy widzicie moje posty.

    Ja post widze :)

  • 3. Data: 2015-02-09 18:50:01
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 9 lutego 2015 18:37:09 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Uszanowanie
    >
    > Sprawdzam czy widzicie moje posty.
    >
    > Pozdro.. TK

    Nie widzę Cie. Posty widzę.

  • 4. Data: 2015-02-09 18:51:24
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 9 lutego 2015 18:37:09 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Uszanowanie
    >
    > Sprawdzam czy widzicie moje posty.
    >
    > Pozdro.. TK

    wiadac przez grupy googla i na serwerze news.aioe.pl

  • 5. Data: 2015-02-09 22:56:44
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-02-09 o 18:50, k...@g...com pisze:

    > Nie widzę Cie. Posty widzę.

    A ja Was widze. :-P

    Pozdro.. TK

  • 6. Data: 2015-02-10 09:43:10
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości
    > Uszanowanie
    >
    > Sprawdzam czy widzicie moje posty.
    >
    > Pozdro.. TK
    tak.
    za to mnie piszacego z eternal september org widzi chyba tylko Ergi...

  • 7. Data: 2015-02-10 09:44:24
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 09.02.2015 18:37, Maniek4 wrote:
    > Uszanowanie
    >
    > Sprawdzam czy widzicie moje posty.

    Taa

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 8. Data: 2015-02-10 09:50:22
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 9 lutego 2015 18:37:09 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Uszanowanie
    >
    > Sprawdzam czy widzicie moje posty.
    Widzę.
    I co mi zrobisz;)

  • 9. Data: 2015-02-10 10:29:53
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "abn140" napisał w wiadomości grup

    > za to mnie piszacego z eternal september org widzi chyba tylko Ergi...

    Widzę Cię, a korzystam z atmana więc zakładam, że każdy kto z niego korzysta
    też Cię widzi.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 10. Data: 2015-02-10 10:36:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    abn140 wrote:

    > U?ytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisa? w wiadomo?ci

    > tak.
    > za to mnie piszacego z eternal september org widzi chyba tylko Ergi...

    nigdy nie słyszałem narzekań na widzialność postów z eternal-september

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?