  • 1. Data: 2010-03-06 10:48:25
    Temat: Czy mnie ekipa naciąga
    Od: "Robert" <r...@w...pl>

    Witam mam do was pytanie
    Kładzie mi firma w pomieszczeniach cięta cegłe na scianach . Kupuja do
    tego klei Mapeii za 30 zł . Ale dowiedziałem się ze jest tańszy klei jakis
    tzw glazurnik gdzie za worek płaci się gdzies ok 10 zł . jak do tego podejść
    .CZy nie wystarczył by ten tzw glazurnik ?

  • 2. Data: 2010-03-06 10:50:55
    Temat: Re: Czy mnie ekipa naciąga
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Robert" <r...@w...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > tzw glazurnik gdzie za worek płaci się gdzies ok 10 zł . jak do tego
    > podejść .CZy nie wystarczył by ten tzw glazurnik ?

    i cegła z rozbiórki?
    wyjdzie jeszcze taniej
    SJS

  • 3. Data: 2010-03-06 11:09:39
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]
    > tzw glazurnik gdzie za worek płaci się gdzies ok 10 zł . jak do tego
    > podejść .CZy nie wystarczył by ten tzw glazurnik ?

    Glazurnik jest własnie z Mapei. Ja mam nim przyklejone glazure, gres i
    terakote w całym domu. Nawet tam gdzie podłogówka jest. I juz dwa lata i
    jest ok.
    Myśle ze to bardzo dobry klej.

    Kris

  • 4. Data: 2010-03-06 11:52:06
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sat, 6 Mar 2010 11:48:25 +0100, Robert napisał(a):

    > . Ale dowiedziałem się ze jest tańszy klei

    Ale powiedziałeś im, żeby robili jak najlepiej, czy jak najtaniej?

    --
    marcin

  • 5. Data: 2010-03-06 12:01:06
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

> [...]
    > tzw glazurnik gdzie za worek płaci się gdzies ok 10 zł . jak do tego
    > podejść .CZy nie wystarczył by ten tzw glazurnik ?

    Kupuja pewnie Kerabond Mapei - dobry klej, sprawdzony na metrach inwestycji.
    Glazurnik Mapei - tez sprawdzony na metrach inwestycji ;) Wg mojego
    glazurnika do pionowyc powierzchni woli tego Kerabond'a ale tylko dlatego ze
    wygodniej sie robi.

    Mapei GLazurnik to okolo 13-14zl. Jesli nie masz tego jakiejs wielkiej
    powierzchni i idzie pare workow kleju - nie ma chyba sensu sie o to klocic.
    W koncu oni zapewne daja gwarancje na swoja robote ktora by ci potem
    podwazyli "Panie - bo uzylismy kleju nie tego ktory mial byc".

    Kane

  • 6. Data: 2010-03-06 17:18:09
    Temat: Re: Czy mnie ekipa naci?ga
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Uzytkownik "Robert" <r...@w...pl> napisal w wiadomosci
    > Witam mam do was pytanie
    > K?adzie mi firma w pomieszczeniach cieta ceg?e na scianach . Kupuja do
    > tego klei Mapeii za 30 z? . Ale dowiedzia?em sie ze jest tanszy klei jakis
    > tzw glazurnik gdzie za worek p?aci sie gdzies ok 10 z? . jak do tego podej?ae
    > .CZy nie wystarczy? by ten tzw glazurnik ?

    Budujesz mieszkania socjalne ? Jestes deweloperem ? O co chodzi. Klej za 10zl to
    prawie sam piasek z cementem. Mozna nim klasc to, co wymaga malej grubosci zaprawy
    np. male plytki na równej powierzchni. Do plyty g-k juz za bardzo nie chce lapac.
    IMHO kleje od 20zl (np. Sopro 323) nadaja sie do pracy.

  • 7. Data: 2010-03-06 17:27:14
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Uzytkownik "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > juz za bardzo >nie chce lapac. IMHO kleje od 20zl (np. Sopro 323) nadaja

    Robiles cokolwiek Glazurnikiem?

    Kris

  • 8. Data: 2010-03-06 17:55:53
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

> [...]
    > grubosci zaprawy np. male plytki na równej >powierzchni. Do plyty g-k juz
    > za bardzo nie chce lapac. IMHO kleje od 20zl (np. Sopro 323) nadaja sie

    Glazurnik bez problemu lapie do plyty g-k - moze nie ma takiego trzymania
    jak lepsze kleje (zaraz po polozeniu tzn przy kladzeniu) ale wystarczy
    normalnie zrobic podpore dla pierwszej warstwy plytek ( z listwy drewnianej)
    i jak juz chwyci - to trzyma.

    Pozdrawiam

    Kane

  • 9. Data: 2010-03-06 21:32:34
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Bzdury piszesz.

    Uslyszales cos gdzies kiedys nie majac pewnie nawet stycznosci z mieszadlem
    i opowiadasz glupoty. Rozrobilem Glazurnika kilkadziesiat wiader i nigdzie
    nie widzialem, zeby byl to sam piach...

    Pzdry,
    /\/\\/\/