  • 1. Data: 2010-03-05 17:57:33
    Temat: Jak zrobiona jest ściana
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Witam

    Mam pytanie o sposób wykonania ściany, który jest widoczny na piosence

    http://www.youtube.com/watch?v=qk-HMaNT18s

    W około 2:20 min jest po lewej stronie ściana w paski.
    Moje pytanie jakich materiałów technologii potrzeba żeby uzyskac taki
    efekt.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-03-05 18:50:34
    Temat: Re: Jak zrobiona jest ściana
    Od: "Rafał" <r...@o...pl>

    http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/70139174

  • 3. Data: 2010-03-05 18:58:05
    Od: "Rafał" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Rafał" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/70139174

    ...chociaż teraz jak patrzę to raczej na pewno nie jest to.
    W tym teledysku wzór jest przez całą wysokość ściany inny, jak byś wykładał
    to tymi panelami z ikei to byłby powtarzalny.
    Może jakaś tapeta...?

  • 4. Data: 2010-03-05 20:05:02
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Fri, 5 Mar 2010 19:58:05 +0100, Rafał napisał(a):

    > ...chociaż teraz jak patrzę to raczej na pewno nie jest to.
    > W tym teledysku wzór jest przez całą wysokość ściany inny, jak byś wykładał
    > to tymi panelami z ikei to byłby powtarzalny.
    > Może jakaś tapeta...?

    Powierzchnia wydaje się jednolita i z połyskiem bez składań jedynie co
    przychodzi mi do głowy to dibond.