  • 1. Data: 2012-05-25 09:22:38
    Temat: Czy wykładzinę PCV mogę kleić na klej do kafelek?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Został mi worek kleju do kafli.

    Planuję na balkonie przykleić wykładzinę elastyczną (zdaję sobie sprawę,
    że zapewne po kilku latach będzie do wywalenia).

    Czy do klejenia mogę użyć tego kleju do kafli? Wykładziną ma być
    przyklejona do betonu.

  • 2. Data: 2012-05-25 09:45:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 25 maja 2012 09:22:38 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:
> [...]
    > że zapewne po kilku latach będzie do wywalenia).
    >
    > Czy do klejenia mogę użyć tego kleju do kafli? Wykładziną ma być

    Lepiej użyj kleju montażowego takiego w opaakowaniach jak silikon lub dedykowanego
    kleju do wykładzin. Ale myśle że montazowy spoko wystarczy

  • 3. Data: 2012-05-25 16:55:32
    Od: Marek <m...@g...com>

    On May 25, 9:22 am, Marcin N <m...@o...pl> wrote:
> [...]
    > że zapewne po kilku latach będzie do wywalenia).
    >
    > Czy do klejenia mogę użyć tego kleju do kafli? Wykładziną ma być

    Kiedys, gdy jeszcze w Polsce nie bylo klejow do wykladzin, to
    "fachowcy" mieszali cement z lateksem i tym przyklejali plytki PCV.
    Po latach, nie mozna bylo tego cholerstwa usunac - tak trzymalo.

    Teraz, sa kleje do wykladzin, ale one nie sa odporne na mroz, wiec na
    balkonie nie beda trzymaly.

    Z klejem do kafli bedziesz mial klopot, bo on nie klei, tylko wiaze w
    nim cement. Ciezko bedzie przycisnac wykladzine na calej powierzchni,
    az cement zwiaze.

    Najlepszym rozwiazaniem bylby klej kontaktowy, ale jego zastosowanie
    do wykladzin, wymaga fachowej wiedzy.