    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Czym uszczelnić szybe kominkową?
    Date: Mon, 1 Oct 2018 20:31:59 +0200

    Cześć.

    Kominek z szybą. Szyba oraz żeliwna rama nie sa idealnie szczelne, z
    resztę rama po kilku latach lekko zmienia kształt.

    Mam teraz szczeliny pomiędzy szyba a rama w okolicy 0.2mm. Niby nic a
    mocno zasysa powietrze.

    Czym to uszczelnić? Na razie zastanawiam się nad klejem do sznura tylko
    że on robi się twardy jak skała. Mowią też żeby wsadzić cieki sznur. Ale
    tak cienkiego nie widzę, a wyplątać z moich sznurków jednej nitki nie da
    sie tak łatwo.

    Czerwony silikon ponoć śmierdzi nad pojęcie w tych temperaturach. Mam
    jeszcze jakies opcje?