  • 1. Data: 2010-04-12 08:55:00
    Temat: Czym wykończyć nieocieplony strych i kilka innych pytań?
    Od: "Bartek" <b...@o...pl>

    Witam
    Powiedzcie czym wykańczaliście strych nieocieplony, tak żeby było i tanio i
    ładnie i praktycznie?

    Chciałem na podłodze dać najtańsze panele, a na ścianach panele PCV 6m, ale
    niektórzy mówią że w szczelinach na łączeniach tam bedzie sam kurz i brud,
    czy to prawda?

    Powiedzcie jeszcze jak ocieplić podłogę strych, strop nad pomieszczeniem
    urzytkowym?

    Chodzi mi o kolejność i z której strony zaczynać? Czy od dołu założyć deski,
    płyty GK i na to potem układać wełne, czy od góry zaożyć płyty osb i potem
    od dołu dopychać wełne?

    Gdzie dać izolacje, para izolacje? czy wełna może dotykać płyt, czy musi byc
    wentylacja jak przy dachu?

    Pozdrawiam
    Bartek