    From: nadir <n...@h...org>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Czym zaślepić trójnik w kominie ceramicznym?
    Date: Tue, 21 Aug 2012 23:09:23 +0200

    Zamiast kominka na piętrze będzie kocioł na paliwo stałe w piwnicy.
    Ponieważ komin spalinowy jest jeden, a na etapie budowy nie było jeszcze
    pewne na co się zdecydujemy kazałem zamontować 2 trójniki w kominie
    systemowym, bodajże TONA.
    Teraz jeden z tych otworów trzeba zaślepić i zamurować, i nie wiem jak
    to najlepiej zrobić.
    Myślałem, że są jakieś gotowe zaślepki, które można przykleić takim
    samym spoiwem, którym był montowany komin ale nic nie mogę znaleźć.
    Czym to zatkać?