  • 11. Data: 2009-07-15 20:02:46
    Temat: Re: Czyszczenie pralki
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Marex pisze:

    > "~~~~~~~dłuższe ż y c i e pralki to calgooon...~~~~~~">

    Za koszt dłuższego życia pralki, mam drugą gratis.
    Ps. Tnij cytaty.

  • 12. Data: 2009-07-15 20:42:48
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Czyściłem 12 letnią Ardo odkamieniaczami i octem. Olbrzymie ilości kamienia
    odpadły i musiałem kilka razy czyścić filtr.

    Niestety odpadały tak przez dłuższy czas i pralka co chwila brudziła.

    Kupiłem nową. :-)

    Prywatna http://www.janwer.com/

  • 13. Data: 2009-07-16 08:23:38
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Marex wrote:

    > "~~~~~~~dłuższe ż y c i e pralki to calgooon...~~~~~~">

    Na szczęście producenta mojej pralki nie ma w spisie Calgonu. 12 letni Polar
    od czasu do czasu traktowany szklanką octu.

    Justyna