  • 1. Data: 2012-01-11 20:15:35
    Temat: Da się wygiąć listwę przypodłogową z bambusa?
    Od: Rentier <f...@g...com>

    Witam
    Listwa monolityczna, promień gięcia około 50cm.
    Jak to wygiąć? Jakiś szablon? Na mokro? Na gorąco?
    Czy to jest w ogóle możliwe?

  • 2. Data: 2012-01-11 20:25:52
    Temat: Re: Da się wygiąć listwę przypodłogową z bambusa?
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    A z czego ta listwa...?

    pozdrawiam
    Robert G.

  • 3. Data: 2012-01-11 21:13:46
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    On Wed, 11 Jan 2012 21:25:52 +0100
    Robert G <r...@g...pl> wrote:

    > A z czego ta listwa...?

    Przecież napisał, że z Afroamerykanina.

    --
    Jacek Midura

  • 4. Data: 2012-01-11 21:48:00
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik Jacek Midura napisał:
    > Przecież napisał, że z Afroamerykanina.

    Hmmm... nie wiedziałem, że 'monolityczna' znaczy sie z Afroamerykanina
    :-P...
    Ale może ostatnio coś się pozmieniało, już młody taki nie jestem i mogę
    czegoś nie łapać ;-)

    pozdr
    Robert G.

  • 5. Data: 2012-01-11 22:49:40
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 11, 4:48 pm, Robert G <r...@g...pl> wrote:

    > Hmmm... nie wiedziałem, że 'monolityczna' znaczy sie z Afroamerykanina
    > :-P...
    > Ale może ostatnio coś się pozmieniało, już młody taki nie jestem i mogę
    > czegoś nie łapać ;-)

    Nie lapiesz ani imbecylnego okreslenia bambusa, ani tytulu watku.

    ZD

  • 6. Data: 2012-01-12 08:54:07
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 11-01-2012 o 21:15:35 Rentier <f...@g...com> napisał(a):

    > Witam
    > Listwa monolityczna, promień gięcia około 50cm.
    > Jak to wygiąć? Jakiś szablon? Na mokro? Na gorąco?
    Gorąca woda moczyć i wyginać na szablonie.

    > Czy to jest w ogóle możliwe?
    Drewno wyginają to trawy nie wygną? :)
    da się ale delikatnie. Proponuję poczytać o gięciu drzewa.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 7. Data: 2012-01-12 13:26:13
    Od: Rentier <f...@g...com>

    Wyjaśniam- monolityczna w sensie pełna.Plastiki to generalnie takie
    "wydmuszki"
    A pytanie stąd,że akurat jak słusznie zauważył janusz_kk1 to listwa z
    trawy.Lecz masakrycznie sprasowanej, sklejonej i polakierowanej.Czyli
    twarda sklejka z lakierem.Czy gorąca woda/para to odpowiednie medium
    tak jak do klasycznych drewnianych..
    Stąd moje watpliwości.