  • 1. Data: 2012-01-11 07:51:15
    Temat: Pomysł na grzejnik
    Od: ArekM <a...@j...com>

    Witam!

    Zastanawiam sie nad mądrym rozplanowaniem ogrzewania. Mam problem z
    pomieszczeniami na piętrze.

    Jak ma byc:
    - piec kondensacyjny (wiec zasilanie niskotemperaturowe)
    - cały dół + łazienki podłogówka
    - poddasze użytkowe i tam trzy pokoje z grzejnikami

    I mam problem z wykombinowaniem, jakie tam grzejniki wrzucić. Rzut
    pietra w linku: http://ujeb.pl?BsmM13PQuf

    Wg projektantów w tych trzech pomieszczeniach (sypialnie) grzejniki maja
    mieć circa 1000W. Jakie rzeczywiste zapotrzebowanie - ciężko oszacować
    (20 cm styro, WM + reku, 30 cm wełny, powierzchnia circa 13 m2 kazdy).

    Macie jakis pomysl na to, jakie i gdzie tam grzejniki wrzucic? Drzwi
    balkonowe troche ograniczaja a grzejniki kanałowe musialby chyba
    zajmowac pol podlogi, zeby wyciagnąc przy 50/40/20 wymagana moc :)

    --
    Pzdr

  • 2. Data: 2012-01-11 08:17:57
    Temat: Re: Pomysł na grzejnik
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    Użytkownik "ArekM" <a...@j...com> napisał w wiadomości

    > Macie jakis pomysl na to, jakie i gdzie tam grzejniki wrzucic? Drzwi
    > balkonowe troche ograniczaja a grzejniki kanałowe musialby chyba zajmowac
    > pol podlogi, zeby wyciagnąc przy 50/40/20 wymagana moc :)

    zamontuj sobie grzejniki kanałowe wzdłuż ścian z oknami balkonowymi lub
    ogrzewanie ścienne w narożnikach ścian po obydwu stronach drzwi balkonowych,
    nie wiem co z tymi garderobami - bez ogrzewania mogą ci się tam robić
    bieguny zimna w których na zimnych ścianach mogłaby się wykraplać wilgoć z
    powietrza - pomieszczenia te wyglądają na spore - niewiele ustępujące
    powierzchniom sypialni. Ja bym tam też zainstalował ogrzewanie podłogowe lub
    ścienne ale nie wiem jaką masz wysokość ścian

  • 3. Data: 2012-01-11 08:19:26
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "ArekM" napisał w wiadomości grup

    >Macie jakis pomysl na to, jakie i gdzie tam grzejniki wrzucic?

    Podłogówka

    -- Pozdrawiam

    Kris

  • 4. Data: 2012-01-11 08:23:00
    Od: ArekM <a...@j...com>

> [...]
    > niewiele ustępujące powierzchniom sypialni. Ja bym tam też zainstalował
    > ogrzewanie podłogowe lub ścienne ale nie wiem jaką masz wysokość ścian

    Kolankowa ma 75 cm. Nie myslalem o ogrzewaniu tego, ale trzeba będzie w
    takim razie cos pomyslec :)

    --
    Pzdr