  • 1. Data: 2012-01-11 14:33:36
    Temat: Drzwi do piwnicy - jak się oprawia?
    Od: hk <b...@m...pl>

    Mam w piwnicy ściany 40 i 25cm (+tynk) i otwory na drzwi wytynkowane.
    Będę jednak musiał założyć min. dwoje drzwi i teraz za bardzo nie wiem
    jak to zrobić. Jak drewno, to po wylewkach, jak metalową ramę to chyba
    przed? Tylko nie wiem jak to porządnie oprawić, bo chyba trzeba skuwać
    tynk w glifie i kołkami na wylot ramę mocować?
    Stąd pytanie: jak się takie piwniczne drzwi wstawia jak się ich razem z
    murem nie "buduje"?