  • 61. Data: 2018-08-07 22:30:08
    Temat: Re: Dach
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 07.08.2018 o 09:28, Janusz pisze:
    > Widziałem zdjęcia Krisa  i paskudnie to wyglądało, a teraz jest tam rdza
    > czyli jednak farba i cynk pękły.

    Da się je jeszcze zobaczyć gdzieś? Kris! Foty!

    > Pewnie że więzba wystarczy słabsza ale wbrew pozorom na drzewie aż tak
    > dużo nie zaoszczędzisz.

    Sama więźba zgadza się, to 1-1,5 kzł. Podsumowałem całość. Oczywiście
    nikomu nie broni żeby deskował i kładł papę (bo np. chce spać na
    poddaszu), a potem blachę. W takim przypadku faktycznie argument ceny
    pokrycia jest mały albo żaden.

    > W mojej okolicy gdzie wiatr "zbiera dachy" (a halny duje nieprzytomnie)
    > ciężar to zaleta.

    W Łódzkiem dachy raczej nie spadają za często. Prędzej pożarów więcej
    kojarzę.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 62. Data: 2018-08-07 22:54:42
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Jeżeli nie jesteśmy naiwni, to w pierwszej kolejności nie wierzymy w 20
    > i więcej letnie gwarancje :-) Trzymasz faktury do tej pory za pokrycie
    > dachu czy rury kanalizacyjne?

    Pewnie, mam całe pudło faktur, oczywiście na gwarancję nie liczę dlatego
    kupując
    staram się pod tym kątem kupować, np baterie kupuję tanie bo mało która
    wytrzyma u mnie w kuchni 5 lat, łatwiej zmienić na nową niz się użerać z
    gwarancją. Zresztą ostatnio już 3 baterię w kuchni wymieniałem a
    mieszkam 8 lat.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 63. Data: 2018-08-07 23:16:03
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 07.08.2018 o 22:54, Janusz pisze:
    > Zresztą ostatnio już 3 baterię w kuchni wymieniałem a mieszkam 8 lat.

    Kamień?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 64. Data: 2018-08-08 10:43:55
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Kamień?

    Tak a mam go sporo+mechanicznie zużycie, pierwszą miałem taką lepszą za
    5 stówek
    wytrzymała chyba 4 lata teraz kupuje tańsze i też 3 lata wytrzymują,
    więc nie ma sensu
    przepłacać, a na gwarancji trzeba baterię wysłać i czekać, bez sensu bo
    coś w kuchni musisz mieć.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 65. Data: 2018-08-08 13:23:06
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Na czas reklamacji zakladasz stara ktora zdjales bo kapalo. Kran to nie zarowka.

  • 66. Data: 2018-08-08 14:40:29
    Od: "Twardy" <x...@x...onet.pl>

    Mateusz Bogusz wrote:

> [...]
    > nikomu nie broni żeby deskował i kładł papę (bo np. chce spać na
    > poddaszu), a potem blachę. W takim przypadku faktycznie argument ceny

    W/g Ciebie bez deskowania i papowania na poddaszu nie można spać?

    Pzdr. T

  • 67. Data: 2018-08-08 20:42:34
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 08.08.2018 o 14:40, Twardy pisze:
    > W/g Ciebie  bez deskowania i papowania na poddaszu nie można spać?

    W/g mnie niektórzy nie dają rady spać bez izolacji akustycznej blachy.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz