  • 31. Data: 2022-02-23 00:36:32
    Temat: Re: Darmowa energia do zasilania lamp LED - projekt naukowy
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 19.02.2022 o 21:42, heby pisze:
    [...]

    > Nie. Ale kłamstwa nalezy rozgniatać w zarodku. Na tej grupie jest paru
    > frajerów, szkoda gdyby ktoś uwierzył.

    > Nie podałeś ani jednego prawdziwgo przypadku. Troche jak z tymi
    > wyleczonymi gejami w pismach katolickich, albo gospodarką w TVP Info.
    > Przykąłdów tysiące, ale wszystkie wymyślone.

    Nodobra:

    https://gazetalubuska.pl/ekoturbina-cieplo-z-magneso
    w/ar/c3-7727393

    https://regioneo.pl/wiadomosci/lubuskie/zagan/3501,w
    -lubuskiem-powstala-innowacyjna-eko-turbina/

    https://sites.google.com/site/ekoturbina1/referat-po
    litechniki-krakowskiej/tekst

    BTW, ci z pierwszego linka ulepszyli to cudo :)
    http://konsystel.firmy.net/aktualnosci.html?n=QVKS :D

    Walcz :D

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 32. Data: 2022-02-23 14:06:37
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 23/02/2022 00:02, LordBluzg(R) wrote:
    > Mylisz się. Nie przemawia bateryjka w każdej żarówce. Jeśli podejmujesz
    > dyskusję, powinieneś wskazać dokładnie punkt, dlaczego coś jest
    > niemożliwe i nie opierać się na wzorach. Wystarczą proste wypunktowania.

    Tak. To zasada zachowania energii. Już Ci lepiej?

    > Nie zauważyłem. Wszędzie widzisz bateryjki i pola em a nie potrafisz
    > wskazać, że zwyczajnie woda nie płynie pod górkę :)

    To niejako wynika jedno z drugiego.

    > Ja sieję dezinformacje? Porąbało?

    Tak, wklejasz linki bez komentarza, z fake urządzeniami, w dyskusji, że
    trzeba być zdrowo jebniętym, aby w to wierzyć.

    Samozaoranie.

    > No nie. Gość się wystawia na targach dostał sporą ofertę na sporą kasę
    > od dobrej firmy...silnik magnetyczny. Twierdzisz że nie działa?

    Na rok przed upadkiem Theransoa, debile z jednego z banków, zaoferowali
    pozyczkę na bardzo grubą kasę. Kiedy było wiadomo, że to scam.

    Wspieradnie debilizmów duża iloscią kasy nie świadczy o niczym, poza
    upadkiem intelektualnym "elit bankowych". Tym bardziej nie dziwi "sporo
    kasy od dobrej firmy" która może być przeciez zarządzana przez, nie
    przymierzając, "a a" albo LordaBluzga.

    > No nie sprzedał za 16mln$ bo by projekt udupili/zakopali. On chce, żeby
    > to propagować/produkować. Serarla też prawie zabili, chociaż to trochę
    > inne technologia.

    A kto go chciał zabić? ONI? Kolekcjionuje spiski, możesz przybliżyć tą
    historie, zapowiada sie ciekawie?

    Szumiło też chcieli zabić kilka tyg temu, bez wątpienia lobbyści. Może
    znajdziemy jakieś powiązanie. Dawaj, nie wstydź się uzewnętrznić swoich
    urojeń.

    > No, bateryjka i śmigiełko :)
    > Na targach:
    > https://youtu.be/0kP_qfbSf-E ...no batery, no water, no...kurwa działa.

    Nie wiesz czy nie ma baterii. Jak zwykle rozebrane do połowy.

    > Masz wyżej, dyskutuj z faktem :]

    To nie fakty które sobie ubzdurałeś. To "zamknięty pojemnik, bez
    widocznego środka, kręci śmigiełkiem". To ten fakt sprawdza się do
    baterii, powie Ci to nawet dzieco w szkole podstawowej.

    > Jak zwykle, bo zwyczajnie nie potrafisz wskazać nic innego :]

    Bo nic innego nigdy nie ma. W skrajnych wypadkach są to jakieś
    prymitywne machanie magnesem pod stołem, albo magnetron poza kadrem czy
    kilka cienkich drutów gubiących się w kompresji. Ale to glitche. 99% to
    bateria.

    > Kurwa, już pisałem że nie rozumiesz tego sformowania.
    > "Entia non sunt multiplicanda praeter necessitatem"

    Rozumienie go jest zbędne. Pod "brzytwa Ockhama" kryje się obecnie
    pojęcie zdefiniowane przez Newtona i modyfikowane przez późniejszych
    naukowców. Z grubsza "nie potrzeba magii, jeśli do wyjasnienia wystarczy
    oczywistość".

    Doczytasz też o zmysłach (aby ich nie używać) itd, ale ogolny koncept
    krązy wokół wspóczesnych definicji, a nie tej 800 lat temu. Nie czapiaj
    się jej. Kolegę Ockhama, bez jego zgody, poproszono o uzyczenie nazwiska
    do pewnego koncpetu rozumianego inaczej. Ot, trafia się.

    > Megaprymitywne

    Brzytwa. Dokładnie tak. Prymitywne, bo po co lepsze, skoro wyjasnia 100%
    obserwacji z twoich "dowodów youtubowych" i innego internetowego śmiecia
    w temacie tego scamu.

    > i kompletnie oderwane od rzeczywistości. Nie ma nic
    > bardziej prymitywnego chyba :D (nie myl z "brzytwą").

    Ależ to właśnie brzytwa.

    Jeśli postulujesz magiczne wyjasnienie, to słuchamy.

  • 33. Data: 2022-02-23 14:20:17
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 23/02/2022 00:36, LordBluzg(R) wrote:
    > Nodobra:

    Czyli jednak się wysypało. Gratuluję odwagi.

    > https://gazetalubuska.pl/ekoturbina-cieplo-z-magneso
    w/ar/c3-7727393

    Wychodzi na to, że to fikuśna grzałka z COP=1. Maiała by resztkę sensu,
    gdyby z sąsiedniej fabryki, przez ściane, przprowadzić wał napędowy,
    kradnąc z niego moc. A tak, grzanie pradem, tylko przez silniki i ch...
    wie co jeszcze. Żenada. Nastepy "piec Walczaka" który jest zwykła
    grzałką w niezwykłym kształcie, za grubą kasę.

    > https://regioneo.pl/wiadomosci/lubuskie/zagan/3501,w
    -lubuskiem-powstala-innowacyjna-eko-turbina/

    Dziennikarski bełkot bez śladu konketów.

    > https://sites.google.com/site/ekoturbina1/referat-po
    litechniki-krakowskiej/tekst

    Napisany przez 1 człowieka, nie recenzowany, prawdopodobnie zrobilny
    poza instytucją badawczą (zdjecie jak z piwnicy). Z punktu widzenia
    fizyki to perpetum mobile. Ale podam ci znacznie łatwiejsze rozwiazanie:
    prawie wszyscy wynalazcy tego typu urzdzeń nie mają sladu pojęcia jak
    mierzyć swoje układy i mierzą je tak, aby wyszło co chcą.

    Dlatego to powinno byc w niezależnym laboratorium badane. Gdzie ludzie
    maja pojęcie o miernictwie.

    > http://konsystel.firmy.net/aktualnosci.html?n=QVKS

    Cieżkie brednie.

    > Walcz :D

    Z tymi chochołami?

  • 34. Data: 2022-02-24 09:59:43
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 23.02.2022 o 14:20, heby pisze:

    > Czyli jednak się wysypało. Gratuluję odwagi.

    Jakiej odwagi? To działa od lat i ludzie sobie chwalą.

    -lubuskiem-powstala-innowacyjna-eko-turbina/

    > Dziennikarski bełkot bez śladu konketów.

    Konkrety masz niżej. Zgodzę się tylko z tym, ze piszę za szybko i nie
    nadążasz. Ok, będę pisał wolniej :)

    litechniki-krakowskiej/tekst

    > Napisany przez 1 człowieka,
    To ilu ludzi ma tworzyć stronę, żeby była wiarygodna?

    > nie recenzowany, prawdopodobnie zrobilny
    > poza instytucją badawczą (zdjecie jak z piwnicy).

    Przecież ty też siedzisz w piwnicy. To jak, zdjęcie ma być robione na
    parterze czy i wyżej?

    >Z punktu widzenia
    > fizyki to perpetum mobile.

    Perpetum mobile nie istnieje ale jak widać usilnie używasz tego
    określenia, zupełnie bez sensu.

    > Ale podam ci znacznie łatwiejsze rozwiazanie:
    > prawie wszyscy wynalazcy tego typu urzdzeń nie mają sladu pojęcia jak
    > mierzyć swoje układy i mierzą je tak, aby wyszło co chcą.

    Bredzisz. Linka dostałeś, masz certyfikat GIG
    https://sites.google.com/site/ekoturbina1/certyfikat
    -gig

    ...ale nie nadążasz :)

    > Dlatego to powinno byc w niezależnym laboratorium badane. Gdzie ludzie
    > maja pojęcie o miernictwie.

    No kurwa przecież jest! :D

    > Z tymi chochołami?

    Chciałeś badania, masz badania, certyfikat GIG. Chciałeś zadowolonych
    użytkowników, są zadowoleni, jak poszukasz w sieci to znajdziesz więcej
    na ten temat.

    Tutaj masz opracowanie:
    https://docplayer.pl/60493704-Systemy-technologie-i-
    urzadzenia-energetyczne-praca-zbiorowa-t-2-pod-red-j
    ana-talera-krakow-spis-tresci-tom-2.html

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 35. Data: 2022-02-24 11:48:49
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 24/02/2022 09:59, LordBluzg(R) wrote:
    > Jakiej odwagi? To działa od lat i ludzie sobie chwalą.

    Perpetum mobile działa od lat? Pokaż jedno *działające*. Jedno jedyne.
    Dowolne, ma być Ein<Eout w stanie ustalonym, w układzie zamkniętym.

    >>> https://regioneo.pl/wiadomosci/lubuskie/zagan/3501,w
    -lubuskiem-powstala-innowacyjna-eko-turbina/
    > Konkrety masz niżej.

    To po co wklejasz te tumanistyczne brednie?

    >>> https://sites.google.com/site/ekoturbina1/referat-po
    litechniki-krakowskiej/tekst
    > To ilu ludzi ma tworzyć stronę, żeby była wiarygodna?

    Stronę? Strony nigdy nie są wiarygodne.

    Publikację.

    No więc publikację tworzy dowolna ilość osób. Ale najwazniejsze jest,
    aby większa niż zero recenzowała.

    W przypadku tak poważnych wniosków, przypuszczalnie recenzja powinna
    odbywać się wielopoziomowo, od treści, po analizę w innym laboratorium.
    Zgaduje, że poprawna recenzja takiego urządzenia bedzie recenzowana
    przez co najmniej kilka międzynarodowych ośrodków badawczych, być może
    trafi się po drodze kilku noblistów z fizyki.

    Poważne publikacje, po recencji, publikowane są też w poważnych
    czasopismach. Które są poważne, to można ustalić, ale nie wydaje mi się
    aby to czasopismo nazywało się "strona GIGu".

    Najzwyczajniej nie pojmujesz czym jest proces weryfikacji w Nauce. Co
    zrobić, to nieuleczalne.

    > Przecież ty też siedzisz w piwnicy. To jak, zdjęcie ma być robione na
    > parterze czy i wyżej?

    Zdjęcie pokazuje tylko ubogą argumentację merytoryczną autora. Możesz
    sobie zrobić naukę i w piwnicy, ale nie świadczy to najlepiej o autorze
    wyciągającym wnioski łamiącym znaną nam fizykę. To zdjecie i kilka
    bredni niżej świadczy o braku warsztatu. Dam Ci prosty przykład: student
    pierwszego roku kierunku technicznego wie, czym jest prawidłowy rachunek
    błedu. W tym gównotekście nie ma o tym nic. Co może świadczyć o fakcie,
    że autor nie ma pojęcia o miernictwie. Nawet śladowego. Odczytał jakies
    cyferki z jakiś mierników i tyle.

    > Perpetum mobile nie istnieje

    Koleś dostaje 7kW z 3kW w ukłądzie zamkniętym. To jest perpetum mobile.
    Jesli koniecznie chcesz, aby się ruszało, bo dosłownie rozumiesz
    "mobile", to napędzaj sobie silnik z przemiany temperaturowej po drugiej
    stronie. To bez znaczenia. bilans energetyczny w ukłądzie zamknietym
    jest większy od zera i to jest albo rewolucja na skale wszechświata,
    albo źle podpięty miernik, lub operator idiota. Zgadnij, co bardziej
    prawdopodobne. Ja stosuję brzytwę.

    > ale jak widać usilnie używasz tego
    > określenia, zupełnie bez sensu.

    Wiec stosuj sobie "zasadę zachowania energii". To to samo jeśli patrzyć
    na rewolucje literackie autora.

    > Bredzisz. Linka dostałeś, masz certyfikat GIG
    > https://sites.google.com/site/ekoturbina1/certyfikat
    -gig

    Certyfikat gig?

    Tutaj masz śliczych misiaczków uniwersytetu, którym biorące się znikąd
    kilka procent spływa jak po kaczce i nie widzą w tym problemu aby swoją
    twarzą firmować takie brednie:

    https://www.youtube.com/watch?v=gLR9NLJ4-4w&t=187s

    Serio, stawiasz jakić ch..wy GIG jako gwaranta prawidłowych badań, skoro
    nikt poza autorem się pod tym bełkotem nie podpisał? Upadłeś na głowę?

    > No kurwa przecież jest! :D

    Gig? Tych paru "naukowców" z uniwersytetu humanistycznego też uważa się
    za ekspertów. A mimo to firmują swoją twarzą perpetum mobile Walczaka i
    jakieś brednie o nanowodze i 104% sprawności. W zasadzie powinni po tym
    filmiku oddać tytuły lub w przypływie honoru odciąć się od tych głupot.

    Twój problem polega na tym, że nie pojmujesz czym jest autorytet,
    szczególnie naukowy.

    To nie jest strona w internecie. To nie jest filmik na youtubie. To nie
    jest doktor w garniturze z zadupiatego uniwerku Gotowania Na Gazie. To
    nie jest link z facebooka.

    > Chciałeś badania, masz badania, certyfikat GIG.

    Nada się jako papier toaletowy? Wojna idzie, trzeba dywersyfikować
    zaopatrzenie.

    > Chciałeś zadowolonych
    > użytkowników, są zadowoleni

    Ani śladu po użytkownikach. Najbliższa data produkcji dowolnego z tych
    urządzeń to teraźniejszość + N. We wszystkich znanych mi przypadkach. U
    Szumiły też. Można zaryzykować twierdzenie, że dowolne, handlowe
    perpetum mobile jest albo w stanie "prototypu" albo będzie dostepne za N
    lat, przez cały czas N=const".

    Ale spokojnie. To *SPISEK*. Oczywiście, jeśli wolisz.

    >, jak poszukasz w sieci to znajdziesz więcej
    > na ten temat.

    Wolałbym poszukać w publikacjach naukowych. Szukanie "informacji o
    rewolucji w fizyce na stronach GIGu" świadczy o dramatycznym upadku
    Twojej osoby, jako zdrowego na umyśle rozmówcy. Upadku na własne zyczenie.

    > Tutaj masz opracowanie:
    > https://docplayer.pl/60493704-Systemy-technologie-i-
    urzadzenia-energetyczne-praca-zbiorowa-t-2-pod-red-j
    ana-talera-krakow-spis-tresci-tom-2.html

    A co mam tam opracowane? I jak to opracowanie broni perpetum mobile z
    GIGu? Szczególnie ciekawi mie kontekt spalania owsu w tym dokumencie, w
    zwiazku z opisanym zjawiskiem zamiany 3kW na 7kW w czyjajś piwnicy.
    Możesz przyblizyć to powiązanie?