  • 11. Data: 2015-11-28 21:31:58
    Temat: Re: Definicja tapety winylowej?
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu sobota, 28 listopada 2015 21:21:39 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Jakie obywatelstwo mieli Żydzi którzy budowali Oświęcim?
    Podobno, w duzej części byli przywiezieni z Niemiec i Francji.

    A jakie mieli poglądy polityczne ?
    Jaką religię wyznawali ?

    Co to ma do rzeczy ?
    Faktem jest, ze budowali Żydzi, a dzisiaj piszą niektórzy, ze to były "polskie obozy
    śmierci".

  • 12. Data: 2015-11-28 21:34:10
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-11-28 o 21:31, Marek pisze:
    > Faktem jest, ze budowali Żydzi, a dzisiaj piszą niektórzy, ze to były "polskie
    obozy śmierci".

    Jedno i drugie jest takim samym faktem.
    Ci Żydzi byli Polakami, budowali w Polsce. Obozy są więc polskie. Czyż nie?

    --
    MN

  • 13. Data: 2015-11-28 21:42:51
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu sobota, 28 listopada 2015 21:34:07 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:

    > Jedno i drugie jest takim samym faktem.
    > Ci Żydzi byli Polakami, budowali w Polsce. Obozy są więc polskie. Czyż nie?
    >
    > --
    > MN

    ...a SSmani niemieccy stali z boku i dziwili sie ze Polacy( polscy Żydzi)budują obozy
    dla innych Polaków ( zydowskiego pochodzenia), ale dla niepoznaki najpierw uśmiercają
    parę tysięcy polskich narodowych patriotów, którzy ośmielili się przeciwstawić
    pokojowo nastawionym Niemcom, którzy przybyli do Polski zeby szerzyć miłość.

    Ignorancja historyczna jest przyczyną zdebilowacenia pożytecznych idiotów.
    (Marx)

  • 14. Data: 2015-11-28 22:12:25
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-11-28 o 21:42, Marek pisze:

> [...]
    miłość.

    > Ignorancja historyczna jest przyczyną zdebilowacenia pożytecznych idiotów.

    Czyli co? Już nie Żydzi są na pierwszym miejscu, ale w końcu Niemcy?
    Dostrzegam postęp.

    --
    MN

  • 15. Data: 2015-11-28 22:14:50
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Historycznie należało by podzielić obozy koncentracyjne jakie były w Polsce na
    polskie budowane i zarządzane przez Polakow, przeznaczone dla jeńców radzieckich.
    Tych co w czasie wojny Polsko-Radzieckiej trafili w Polsce do niewoli. I na obozy
    koncentracyjne budowane i zarządzane przez Niemców. Budowali je pozbawieni przez
    Niemców wolności obywatele wielu państw. A jak jest dużo państw to i wyznań wśród
    osadzonych w tych obozach było kilka. W niemieckich obozach koncentracyjnych każdy
    osadzony budował dla każdego osadzonego, w tym i siebie, kawałek drogi do komory
    gazowej. Nie można wprost powiedzieć ze wiezniowie chrześcijanie budowali cos dla
    wiezniow wyznawców judaizmu bo nie wiadomo jak wtedy zaszeregowac ateistów.

  • 16. Data: 2015-11-28 22:16:17
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu sobota, 28 listopada 2015 22:12:24 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:

> [...]
    miłość.

    > Czyli co? Już nie Żydzi są na pierwszym miejscu, ale w końcu Niemcy?

    Nie czytasz ze zrozumieniem.
    Ja Żydów nie obwiniam o sprawstwo.
    Tak samo nikt nie powinien o sprawstwo obwiniac Polaków.
    Sprawcami byli Niemcy.

  • 17. Data: 2015-11-28 22:22:55
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu sobota, 28 listopada 2015 22:14:51 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
> [...]
    wiezniow wyznawców judaizmu bo nie wiadomo jak wtedy zaszeregowac ateistów.

    "Obozy koncentracyjne" dla więżniów radzieckich ?
    Tobie kogutek cos sie pier...li.
    To byli jeńcy , agresorzy, wzięci do niewoli !
    Juz dawno wiedzialem, ze jestes pół( w najlepszym razie)debilem.
    Kiedyś juz pisales, jak współpracowałeś z UB. Kablowałeś na kolegów, którzy pracowali
    z tobą na Zachodzie.
    Teraz tylko to potwierdzasz.

  • 18. Data: 2015-11-28 22:44:57
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Słuchaj osrany chuju na kaczych lapach. To ze czegoś nie wiesz albo wiesz ale ci to
    nie odpowiada nie znaczy ze tego nie było. Obozy koncentracyjne przy obozach dla
    radzieckich żołnierzy można by zakwalifikować jako ośrodki wypoczynkowe wysokiej
    klasy. Obozy jenieckie dla Rosjan to paskudna karta w historii Polski.

  • 19. Data: 2015-11-28 22:55:01
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

> [...]
    klasy. Obozy jenieckie dla Rosjan to paskudna karta w historii Polski.

    pierdolicie hipolicie

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 20. Data: 2015-11-29 01:18:32
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Tez mi się kiedyś wydawało ze to niemożliwe a jednak to prawda. Ruscy do tej pory
    maja do nas o to zal jak my za Katyń. Tylko oni oficjalnie się przyznali i
    przeprosili. Bez baraków, nory w ziemi sobie kopali, jedzenie to raczej brak
    jedzenia. Brak opieki medycznej. O czymś takim jak umycie się mowy nie było. Umierali
    z głodu, zimna. Wykanczaly ich uleczalne wtedy choroby. Niewolę przeżyło mniej niż
    10% jeńców. Dla porównania z kompleksu obozów jenieckich w Niemczech w którym
    przetrzymywano prawie sto tysięcy jeńców złapanych w czasie I Wojny Światowej, czyli
    w podobnym okresie, przeżyło 90% jeńców. Nie pasuje ci to do obrazu otaczającego
    świata to poczytaj o Berezie Kartuskiej. Pomimo niskiej śmiertelności osadzonych
    zostało to miejsce nazwane przez badaczy z wielu państw obozem koncentracyjnym. Obozy
    koncentracyjne były popularne wtedy w Europie. Miał je ZSRR, Niemcy, Francja i wiele
    innych państw. Były i w Polsce. Idea obozów koncentracyjnych polegała na łamaniu
    psychiki. Dopiero w czasie wojny Niemcy dołożyli eksterminację. I to tez nie
    wszędzie. W tym samym czasie co w Oświęcimiu który był obozem zagłady komory gazowe
    dzialay w systemie ciaglym, W Niemczech byly typowe obozy koncentracyjne gdzie
    warunki bytowe były znosne. Ludzie trafiali do nich za krnabrnosc na maksymalnie rok.
    Ciężką praca, biciem torturami psychicznymi i fizycznymi bardzo szybko wychodzili na
    jedyna słuszna prosta.