  • 21. Data: 2015-11-29 10:21:05
    Temat: Re: Definicja tapety winylowej?
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 28 listopada 2015 21:34:07 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:

    > Jedno i drugie jest takim samym faktem.
    > Ci Żydzi byli Polakami, budowali w Polsce. Obozy są więc polskie. Czyż nie?

    żydzi byli wiezniami i to trzeba jasno powiedziec jesli opowiada - zatem własciwie
    byłoby powiedziec: budowali to niemcy rękami więzniów. A budowali w generalnej
    guberni czyli teranach okupowanych. Polska jako chyba jedyny kraj nie miala rządu
    kolaboracyjnego wiec odpowiedzialnosc za budowe w zaden sposób nie moze byc zrzucona
    na polaków.

    b.

  • 22. Data: 2015-11-29 17:41:40
    Od: Koziołek <k...@g...pl>

    Kris napisał:
    > Napisz coś więcej po co to Tobie to będzie nam łatwiej.

    Chodzi o to, że sprzedałem z wyklejeniem i drukiem na niej, ok. 100 m2
    tapety. Sprzedawca twierdzi, że jest to tapeta winylowa na flizelinie, a
    klient, że nie, bo jest to "PCW na papierze", jak jest podane tutaj:
    http://www.neschen.com.pl/media/oferta/produkt?jaki=
    72

    Ja kupiłem tutaj - jest podane, że jest to tapeta winylowa na flizelinie:
    http://integart.com.pl/pl/oferta/produkt/281/TAPETA_
    SOLVOPRINT_NW/sector:281

    Klient dostał próbkę, w zamówieniu napisał "tapeta winylowa", a teraz jakby
    próbował się wyłgać, by nie zapłacić :( Argumenty, które od niego słyszałem,
    były "od czapy" - typu, że tapety winylowe to gruba folia winylowa, a PCW to
    nie winyl...
    Do tego zadzwonił sobie do centrali dystrybutora, który sprzedał mi tapetę
    jako winylową (kupiłem w oddziale w Krakowie), a tam jakaś panienka
    powiedziała mu, że nie mają tapet stricte winylowych, a ta którą zamówił, to
    winylowa w cudzysłowie.

    Pozdr.,

    Koziołek
    --
    www.przepraszamzacrossposta.blox.pl
    www.blogmateuszka.blox.pl

  • 23. Data: 2015-11-29 19:47:37
    Od: Marek <m...@g...com>

    Am Sonntag, 29. November 2015 01:18:34 UTC+1 schrieb Zenek Kapelinder:
    > Tez mi się kiedyś wydawało ze to niemożliwe a jednak to prawda. Ruscy do tej pory
    maja do nas o to zal jak my za Katyń. Tylko oni oficjalnie się przyznali i
    przeprosili. Bez baraków, nory w ziemi sobie kopali, jedzenie to raczej brak
    jedzenia. Brak opieki medycznej. O czymś takim jak umycie się mowy nie było. Umierali
    z głodu, zimna. Wykanczaly ich uleczalne wtedy choroby. Niewolę przeżyło mniej niż
    10% jeńców. Dla porównania z kompleksu obozów jenieckich w Niemczech w którym
    przetrzymywano prawie sto tysięcy jeńców złapanych w czasie I Wojny Światowej, czyli
    w podobnym okresie, przeżyło 90% jeńców. Nie pasuje ci to do obrazu otaczającego
    świata to poczytaj o Berezie Kartuskiej. Pomimo niskiej śmiertelności osadzonych
    zostało to miejsce nazwane przez badaczy z wielu państw obozem koncentracyjnym. Obozy
    koncentracyjne były popularne wtedy w Europie. Miał je ZSRR, Niemcy, Francja i wiele
    innych państw. Były i w Polsce. Idea obozów koncentracyjnych polegała na łamaniu
    psychiki. Dopiero w czasie wojny Niemcy dołożyli eksterminację. I to tez nie
    wszędzie. W tym samym czasie co w Oświęcimiu który był obozem zagłady komory gazowe
    dzialay w systemie ciaglym, W Niemczech byly typowe obozy koncentracyjne gdzie
    warunki bytowe były znosne. Ludzie trafiali do nich za krnabrnosc na maksymalnie rok.
    Ciężką praca, biciem torturami psychicznymi i fizycznymi bardzo szybko wychodzili na
    jedyna słuszna prosta.

    Porownywanie obozow jenieckich dla agresorow, do obozow zaglady dla bezbronnych
    cywilow, dowodzi tylko twojego umyslowego popier....enia.

  • 24. Data: 2015-11-29 21:45:24
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > Tez mi się kiedyś wydawało ze to niemożliwe a jednak to prawda. Ruscy do tej pory
    maja do nas o to zal jak my za Katyń.

    a ty łyknąłeś ich propagandę

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 25. Data: 2015-11-29 22:24:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zebys chociaż debilu w połowie zrozumiał co napisałem. Jak widać nadajesz się do
    robienia szybkiego obciagu w bramie.