  • 11. Data: 2014-02-27 12:14:46
    Temat: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-02-27 11:25, Maniek4 pisze:
    > Atlum skanduje
    > i cieszy sie, ze panstwo jeszcze bardziej ich ograbi. Nie wiem czy
    > wszyscy cos juz jaraja, ale cos tu jest nie tak.

    Tłum się nie cieszy. Tłum ma już dość. Poparcie leci na łeb.

    --
    MN

  • 12. Data: 2014-02-27 12:15:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.02.2014 11:03, Ergie pisze:

> [...]
    olski-rzad-okrada-kierowcow-w-majestacie-prawa,19965
    08,339

    > Nie było artykułu w żadnym innym portalu? Tu już sam tytuł mnie odrzuca.
    > Mam awersję do dziennikarzy którzy nie rozróżniają słów "kraść" oraz
    > "podatek".

    Mnie w sumie bardziej drażni głąb, który narzeka na podatek dotyczący
    samochodów na grupie o budowaniu...

  • 13. Data: 2014-02-27 12:16:30
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 27 Feb 2014 12:18:30 +0100 osobnik zwany quent napisał:

    > Trzeba głosować na KNP - im więcej ich w sejmie tym większe
    > prawdopodobieństwo, że coś się zmieni w tym temacie.
    >
    > To IMO jedyna droga.

    na pewno nie będzie lepiej ale za to śmieszniej

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 14. Data: 2014-02-27 12:18:30
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-02-27 10:45, Maniek4 wrote:
> [...]

    Trzeba głosować na KNP - im więcej ich w sejmie tym większe
    prawdopodobieństwo, że coś się zmieni w tym temacie.

    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info

  • 15. Data: 2014-02-27 12:21:25
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ergie wrote:
    > Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup

    > To nie tylko o podatek chodzi, ale też o uczciwą konkurencję. Jak
    > ktoś kto płaci podatki i ma rzeczywiste koszty na poziomie 50% ma
    > konkurować na rynku z kimś kto oszukuje i ma je na poziomie 10%.

    tylko że to naprawdę uderzy w małe firmy takie jednosobowe, taki jak moja...

    gdzie ludzie mają do wożenia tyłków i gratów stare kombi, a ja sie woże
    trochę lepszym sedanem.

    jak sądzisz ile moge naoszukiwać sie na paliwie 5% 10% możliwego
    odliczenia?

    a wielkie korporacje mają lepsze sposoby walki z systemem.

    > Po to aby nie okazało się, że koparka "przepala" przez tydzień dwie
    > tony oleju (który w rzeczywistości zużywają krewni i znajomi królika).

    no tak ewidencja ograniczy te przepały do rozsądnych wartości :)

    swoja droga to teraz będzier sie kręciło liczniki do przodu :)

  • 16. Data: 2014-02-27 12:21:59
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    quent wrote:

    > Trzeba głosować na KNP - im więcej ich w sejmie tym większe
    > prawdopodobieństwo, że coś się zmieni w tym temacie.
    >
    > To IMO jedyna droga.

    ha ha ha...

  • 17. Data: 2014-02-27 12:25:25
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-02-27 11:03, Ergie wrote:
    > Pewnie że wolałbym aby to załatwić w inny sposób - ścigać jak
    > pospolitych oszustów podatkowych wszystkich którzy w koszta wrzucają
    > więcej niż powinni np. paliwo na którym żona jechała do fryzjera, ale w
    > naszym społeczeństwie niestety wymagałoby to olbrzymiej armii urzędników.

    Cóż za sposób myślenia... dramat po prostu :-(((
    Idea płacenia podatków zjadła swój własny ogon. Dziś cała energia idzie
    w to aby wykazać państwu, że danego podatku płacić nie musimy!
    Oczywiście nie jest takie proste i jednoznaczne, są kryteria, warunki...
    i to ciągle zmieniające się, a jakże.

    To jest genialnie faszystowski w swojej naturze sposób na golenie
    przedsiębiorców.

  • 18. Data: 2014-02-27 12:26:05
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-02-27 11:03, Ergie pisze:
    > Już Ci kiedyś pisałem - to nie jest mój wymarzony rząd. Nie jestem też
    > jego rzecznikiem, więc nie widzę powodu by się tłumaczyć z jego
    > poczynań. I to że popieram tzw. podatek śmieciowy nie oznacza że
    > popieram wszystkie poczynania rządu!

    Ale jestes czlowiekiem lubiacym dzialac wg. zasad ktore ktos uznal, ze
    beda lepsze dla Ciebie mimo, ze da sie inaczej - nie znaczy gorzej.

> [...]

    > Nie było artykułu w żadnym innym portalu? Tu już sam tytuł mnie odrzuca.
    > Mam awersję do dziennikarzy którzy nie rozróżniają słów "kraść" oraz

    Poltora roku bez odliczen VAT czym jest wg. Ciebie?

    > A wracając do meritum. Nie znam żadnego dobrego rozwiązania kwestii
    > wykorzystywania służbowych samochodów do prywatnych celów, więc ciężko
    > mi stwierdzić czy to nowe rozwiązanie jest lepsze czy gorsze od
    > poprzedniego.

    Widzisz, sek w tym, ze ono ma nie byc ani lepsze, ani gorsze. To
    rozwiazanie, a zwlaszcza w tej formie nie sluzy niczemu innemu jak
    wiekszemu zlupieniu przedsiebiorcow.

    > Natomiast wiem że osoby prowadzące działalność nagminnie oszukują
    > Państwo (czyli także mnie) każda próba zmniejszenia skali tego oszustwa
    > jest IMO dobra.

    Powinienes tez patrzec nieco dalej i pozbyc sie swego rodzaju zawisci.
    Widzisz, ze ktos tam pojedzie samochodem, a nie przeszkadza Ci, ze przez
    sieci handlowe likwiduje sie setki mniejszych sklepow. Na to konto
    ludzie pracuja w zasr.. stonce za 1400 netto, zamiast spokojnie pracowac
    na swoim, zatrudniac ludzi i placic podatki od wiekszych kwot. Bo zdaje
    sie zadna siec polskiego kapitalu nie ma, wiec zyski transferowane sa
    tak w skrocie za granice. Nas sie tylko mami tym, ze daja nam prace.
    Moze i daja, ale z hadndlu detalicznego obcych firm to rozwoju kraju nie
    bedzie. Oczywiscie dzieki obrotom beda wozic towary ciezarowkami i ku
    Twojej uciesze nie beda nimi jezdzic na weekendowy piknik za miasto bo
    lipa troche. Nie widzisz kogo sie wspiera? Kreuje sie propagande o
    lapczywym sklepikarzu ktory dorabia sie na paliwie wozac dziecko do
    szkoly, a tym czasem tysiac takich sklepikarzy jest o wiele cenniejsza
    od tysiaca sklepow stonki.

    > Już kiedyś pisałem niech ktoś wymyśli sposób przy przedsiębiorcy nie
    > wrzucali w koszty prywatnego użytku samochodów to wtedy możemy
    > podyskutować by w koszty wrzucać cały VAT.

    Jaki Ty zmartwiony jestes w jedna strone. A moze zaproponowalbys
    rozliczenie Rostowskiego z mniejszych wplywow do budzetu po podniesieniu
    akcyzy? Rzecz ponad rok temu oczywista dla wielu, dla ministra i
    premiera byla zagadka? Toz to wiecej pieniedzy niz odliczenia VAT za
    dojazd do fryzjerki. Nie przeszkadza Ci to, ze przewazajaca wiekszosc
    przedsiebiorcow nie bedzie mogla odliczyc VAT od remontow samochodow
    prze 1,5 roku? Jak widze pal licho to wszystko, najwzniejsze zeby
    sasiadowi ukrocilo sie jezdzenie zony do fryzjera za "Twoje".
    To jest bardzo krotkowzroczne patrzenie i myslenie. Na rozwoj kraju nie
    mozna patrzec przez pryzmat lokalnego rynku. Nie dobija sie podstawy
    gospodarki w imie jakichs teoretycznie socjalistycznych celow.
    Powiem Ci jeszcze cos - dziwki przy drogach nie placa wogole podatku,
    wiec okradaja rowniez Ciebie. To jakos nikomu nie przeszkadza, a klody
    pod nogi podstawom gospodarki wzbudza poklask. Nie wiem czy zawisc jest
    tak wielka, czy swiadomosc tak mala.

> [...]
    > więcej niż powinni np. paliwo na którym żona jechała do fryzjera, ale w
    > naszym społeczeństwie niestety wymagałoby to olbrzymiej armii urzędników.

    Guzik prawda.
    Jedyna metoda jest uproszczenie systemu a nie jego ciagle gmatwanie.
    Tylko, ze to chodzi o to zeby nie bylo zbyt proste.
    Ta sama zasada dotyczy umow smieciowych. Ludziom miesza sie w glowach,
    ze ozusowanie bedzie dla nich dobre. A tym czasem tyle ile zus naliczy,
    tyle mniej wiecej pracownik dostanie mniej. O dziwo w poklasku narodu.
    Jak mozna tak oglupic ludzi zeby cieszyli sie z tego, ze zabiera im sie
    pieniadze? A tym czasem rozwiazanie jest banalne. Kiedy spadnie
    bezrobocie to nikogo do takich umow nikt nie zmusi. Jak ludzie maja
    wybor to nie beda wykorzystywani. No ale jak rzad skupia sie na tym co
    by tu komu jeszcze zabrac zamiast sprzyjac ludziom zeby sie bogacili to
    i trzeba nad takimi banialukami debatowac jak umowy smieciowe. A to jest
    calkowicie odwrotny kierunek. Identycznie jest z emeryturami. Zamiast
    wspierac wielodzietnosc to podnosi sie wiek emerytalny. Wszystko na odwrot.

    Pozdro.. TK

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 19. Data: 2014-02-27 12:30:01
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-02-27 12:01, Ergie pisze:
    > Użytkownik "Adam" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > No to wtedy rząd wprowadzi kolejne ograniczenia w możliwości odliczania
    > VAT na paliwo.
    >
    > Nie sądzisz chyba że jakikolwiek rząd będzie bezczynnie przyglądać się
    > oszustom podatkowym.

    Cale szczescie ludzie od lat potrafia sobie radzic z oszustami rzadowymi.

    Pozdro.. TK

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 20. Data: 2014-02-27 12:37:35
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-02-27 12:06, Ergie pisze:
> [...]
    > kto płaci podatki i ma rzeczywiste koszty na poziomie 50% ma konkurować
    > na rynku z kimś kto oszukuje i ma je na poziomie 10%.

    A Ci ktorych koszt paliwa to glowny koszt dzialalnosci pozbawia sie
    odliczen VAT od remontow i paliwa.
    Wez Ergie daj spokoj. To sie w zaden sposob nie broni.

    Pozdro.. TK

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.