  • 51. Data: 2010-02-11 19:32:40
    Temat: Re: Dla milosnikow :-)
    Od: M <M...@w...pl>

    Maniek4 pisze:

    > One sa, sam je slyszalem, tylko kto tego slucha? BTW co z dziura ozonowa
    > majaca zniszczyc ziemie??

    Nie przypominam sobie, by dziura ozonowa miała zniszczyć Ziemię (możesz
    podać źródło rewelacji! - chętnie zapoznam się z mechanizmem niszczenia
    Ziemi). Sama dziura ma się dobrze

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Dziura_ozonowa

    M.

  • 52. Data: 2010-02-11 20:56:33
    Od: M <M...@w...pl>

    W dniu 2010-02-10 23:24, Tornad pisze:
    > Nie prawda albo mijasz sie z prawda. Jest to takie delikatne okreslenie;
    > dawniej mowilo sie prosciej.
    > Przykladem tego jest ten filmik. Abys dlugo nie szukal powtarzam:
    >
    > http://nwo.com.pl/index.php/media/view/328

    Poświęciłem trochę czasu. Ten film do straszny śmietnik. Kilka cytatów:

    "my jesteśmy tacy mali, a Słońce takie wielkie, więc jak możemy wpływać
    na klimat"

    > Tam wypowiadaja sie "clopcy" m.in ze sztandarowego uniwerytetu Harwarda.

    Zacząłem sprawdzać chłopców. Np. Biogeograf - hmmm, zobaczmy czym się
    zajmuje naukowo:
    http://scholar.google.pl/scholar?q=Philip+Stott&hl=p
    l&btnG=Szukaj&lr=

    aaaaaaaaaa, pożarami na sawannach. Dobre.

    > Jest kilka teorii przeciwstawnych. M.in. sloneczna, ktora popieram i moja,
    > wielorybia.

    Weźmy słoneczną. Doskonała korelacja:
    http://doskonaleszare.blox.pl/resource/giss_ssn.png
    (dla tych co nie wiedzą,jeśli dwie liczby są skorelowane, to kropki
    układają się na prostej Y=X)
    aktywność słoneczna:
    http://doskonaleszare.blox.pl/resource/ssn19592009.p
    ng

    w tym roku mamy minimum słoneczne - niestety styczeń jest jednym z
    cieplejszych ostatnio
    http://doskonaleszare.blox.pl/resource/uah_jan.png

    Wiesz co Tornad. Sorry ale nie mam czasu na bajki..... badaj swój spisek
    sam.
    BYE

    M.

  • 53. Data: 2010-02-12 00:43:31
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "M" <M...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie przypominam sobie, by dziura ozonowa miała zniszczyć Ziemię (możesz
    > podać źródło rewelacji! - chętnie zapoznam się z mechanizmem niszczenia

    Eeee tam, takie wczesne lata 90. Podobno byla grozna, dzis najwyrazniej nie.
    Ale faktycznie, chodzilo nie o ziemie a o zycie na niej.

    > Ziemi). Sama dziura ma się dobrze
    >
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Dziura_ozonowa

    I dobrze miala pewnie od zawsze. Dziwi to, ze przestala przeszkadzac a brak
    freonu tez jakos jej nie szkodzi. :-)

    Pozdro.. TK

  • 54. Data: 2010-02-12 17:08:02
    Od: M <M...@w...pl>

    Maniek4 pisze:

    > I dobrze miala pewnie od zawsze. Dziwi to, ze przestala przeszkadzac a brak
    > freonu tez jakos jej nie szkodzi. :-)

    Za to szkodzi nadmiar (teraz freon został ustabilizowany).

    M.

  • 55. Data: 2010-02-12 19:09:23
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Za to szkodzi nadmiar (teraz freon został ustabilizowany).

    A dziura nadal wielka. mimo, ze burz jakby wiecej. :-)

    Pozdro.. TK

  • 56. Data: 2010-02-12 19:23:19
    Od: M <M...@w...pl>

    Maniek4 pisze:
    > Użytkownik "M" <M...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A dziura nadal wielka. mimo, ze burz jakby wiecej. :-)

    Piszesz o burzach w stratosferze?

    M.

  • 57. Data: 2010-02-12 19:33:21
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>