  • 1. Data: 2017-05-11 20:35:17
    Temat: Do tych co pala pelletem.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kiedy jest dolek cenowy? Na razie troche tanieje ale niewiele.

  • 2. Data: 2017-05-11 20:42:59
    Temat: Re: Do tych co pala pelletem.
    Od: Jacek <k...@a...com>

    > Kiedy jest dolek cenowy? Na razie troche tanieje ale niewiele.
    U mnie dołek cenowy jest zawsze zaraz po tym, jak sam kupię ;-)
    Jacek

  • 3. Data: 2017-05-11 23:37:12
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 11 maja 2017 20:43:01 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:
    > U mnie dołek cenowy jest zawsze zaraz po tym, jak sam kupię ;-)
    > Jacek

    no i wtedy daj znaka zenkowi

    b.

  • 4. Data: 2017-05-12 08:34:26
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > Jacek
    no to extra!!!
    co za okazja!
    to jak potrzebujesz 10 ton to idz i kup 1 tone a kase na 9 daj zenkowi.
    dnia nastepnego jak cena spadnie on kupi 9 + dla siebie i zyskeim sie
    podzielicie!

  • 5. Data: 2017-05-12 08:52:35
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 12.05.2017 o 08:34, abn140 pisze:
> [...]
    > to jak potrzebujesz 10 ton to idz i kup 1 tone a kase na 9 daj zenkowi.
    > dnia nastepnego jak cena spadnie on kupi 9 + dla siebie i zyskeim sie
    To tak nie działa. Jak "system" się zorientuje, że wchodzę w spółkę z
    Zenkiem, to dołek będzie zaraz po tym, jak on kupi.
    Wiem, co mówię, bo sprawdziłem w Totolotku - "trafiłem" raz szóstkę na
    numery skreślone przed tygodniem ;-)
    Jacek

  • 6. Data: 2017-05-12 10:12:36
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 12 maja 2017 08:52:38 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:
> [...]
    > Zenkiem, to dołek będzie zaraz po tym, jak on kupi.
    > Wiem, co mówię, bo sprawdziłem w Totolotku - "trafiłem" raz szóstkę na

    w "na tropach jednorozca" m.resnica tez był taki problem :)

    b.