  • 1. Data: 2011-05-29 14:49:30
    Temat: Dobra (i tania) wypozyczalnia sprzetu budowlanego w Krakowie
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Czesc,

    Kto poleci mi dobra i niedroga wypozyczalnie sprzetu ogrodniczo-budowlanego
    w Krakowie lub polnocnej okolicy? Porzebuje nieduza betoniarke, skoczka
    albo stope, mocna glebogryzarke, swider ziemny z napedem... Oczywiscie nie
    wszystko naraz :) Z reguly na 1-2 dni.

    --
    Maciek

  • 2. Data: 2011-05-29 22:33:07
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2011-05-29 16:49, Maciek pisze:

> [...]
    > albo stope, mocna glebogryzarke, swider ziemny z napedem... Oczywiscie nie

    http://www.git.malopolska.pl/index.html
    Pożyczałem u nich zagęszczarkę 3 lata temu :)

    Nie mam pojęcia jak z cenami bo jakoś specjalnie nie porównywałem z
    innymi firmami. Dla mnie liczyło się, że ma być blisko.

    Powinni mieć wszystko co Cię interesuje.

    pozdrawiam

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...