  • 1. Data: 2009-03-18 10:54:19
    Temat: Re: Dwa głupie pytania
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:49c20ede$1@news.home.net.pl...
    > 1. Coś mi w zeszłym roku zeżarło chmiel. Widziałam na nim tylko kilka
    > ślimaków. Czy możliwe, że to one tak dokładnie zeżarły wszystko, czy
    > były tam inne niedostrzegalne szkodniki?

    W ciągu miesiąca te ośligłe stworzenia zeżarły całe pudło kartonowe o dużych
    rozmiarach.

    > 2. Jak sadzić pestki dyniowatych? Poziomo, pionowo, którym końcem
    > w dół?

    Pewnie jak ci wpadną do dziurki...

  • 2. Data: 2009-03-18 14:08:42
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "SJS" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > nie jak ci wpadną do dziurki tylko do dziurki w ziemi
    > SJS

    Nie słyszałem, aby do tej pierwszej wkładano, bo, że sieje się to i owszem.

  • 3. Data: 2009-03-19 09:22:38
    Temat: Dwa głupie pytania
    Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl>

[...]

    Najpiękniejszą muzyką przed snem

  • 4. Data: 2009-03-19 09:38:22
    Od: Bbjk <b...@g...pl>

    Krystyna Chiger pisze:
    > 1. Coś mi w zeszłym roku zeżarło chmiel. Widziałam na nim tylko kilka
    > ślimaków. Czy możliwe, że to one tak dokładnie zeżarły wszystko, czy
    > były tam inne niedostrzegalne szkodniki?

    U nas było w pobliżu chmielu w zeszłym roku mnóstwo ślimaków w
    pasiastych muszelkach (zjadały je masowo paszkoty, tłukąc muszle o
    kamienie), a chmiel bardzo bujnie, nawet agresywnie obrósł altankę,
    niemal tłumiąc bluszcze, właził też na bzy i modrzewie. Więc chyba coś
    innego go Ci podżera.
    --
    Basia

  • 5. Data: 2009-03-19 12:42:03
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

  • 6. Data: 2009-03-19 12:54:35
    Od: "MM" <m...@w...pl>

> [...]
    > tam inne niedostrzegalne szkodniki?
    > 2. Jak sadzić pestki dyniowatych? Poziomo, pionowo, którym końcem

    Napewno ślimaki. One są bardzo żarłoczne. Ale mogły być i inne bydlęta...

    m.

  • 7. Data: 2009-03-19 14:57:19
    Od: "W." <h...@g...pl>

    > 2. Jak sadzić pestki dyniowatych? Poziomo, pionowo, którym końcem
    > w dół?
    >
    > --
    > Krycha&Co(ty) Wiem niewiele, lecz powiem, co wiem,
    > http://krycha.kofeina.net choć nie będzie to pewnie myśl złota:
    > Najpiękniejszą muzyką przed snem
    > jest mruczenie szczęśliwego kota. (F.Klimek)

    Pestki dyniowatych siejemy wąskim końcem do góry. Jak wpadną odwrotnie, to
    też dadzą sobie radę, nie ma powodu do paniki. Pozdrawiam.

  • 8. Data: 2009-03-19 15:48:39
    Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl>

    Użytkownik W. napisał:
    > Pestki dyniowatych siejemy wąskim końcem do góry. Jak wpadną
    odwrotnie, to
    > też dadzą sobie radę, nie ma powodu do paniki. Pozdrawiam.

    Dzięki. Zawsze siałam jak leci, czyli pewnie poziomo najwięcej padało.
    Dopiero w zeszłym roku ktoś mi powiedział, że ustawienie nasion ma
    znaczenie, ale nawet ten ktoś nie wiedział, jakie jest optymalne :)

    Najpiękniejszą muzyką przed snem

  • 9. Data: 2009-03-19 17:44:37
    Od: "skrybaogrodowy" <s...@o...eu>

    > Nie słyszałem, aby do tej pierwszej wkładano, bo, że sieje się to i owszem.

    A ta pierwsza dziurka, to która dziurka?

    Pozdrawiam dociekliwie

  • 10. Data: 2009-03-19 19:30:02
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 19 Mar 2009 18:44:37 +0100, skrybaogrodowy napisał(a):

    > A ta pierwsza dziurka, to która dziurka?
    >
    > Pozdrawiam dociekliwie

    W nosie. Konkretnie - lewa :-)