  • 1. Data: 2012-09-15 17:59:45
    Temat: Dziura po karniszu
    Od: Piotr <b...@b...pl>

    Witam!

    Wyrwał mi się karnisz i mam teraz dziurę w ścianie i karnisz się nie
    trzyma. Proszę o pomoc co z tym zrobić. Nigdy właściwie nic nie robiłem,
    słabo się znam. Proszę o pomoc co najlepiej kupić (najlepiej coś
    gotowego, żeby nie mieszać i nie zepsuć) by załatać tą dziurę i
    wywiercić nowy otwór....

    W necie znalazłem coś takiego: acryl putz light. Czy to może być?
    Jak tego używać?

    Proszę o pomoc... Jestem kompletnie zielony w temacie...

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2012-09-16 00:48:49
    Temat: Re: Dziura po karniszu
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Piotr wrote:
> [...]
    > Jak tego używać?
    >

    > Proszę o pomoc... Jestem kompletnie zielony w temacie...

    te coś raczej będzie za słabe
    napisz jak było mocowane czy można wywiercić dziury obok - opisz to
    trochę bo wróżki mają wychodne

    jeffrey

  • 3. Data: 2012-09-16 11:10:40
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > otwór....
    > W necie znalazłem coś takiego: acryl putz light. Czy to może być?

    Jak w to samo miejsce to chyba tylko kotwa chemiczna, bo większego kołka a
    więc i śruby to rozumiem nie da się użyć do montażu karnisza (byłoby
    najprostrze dać większy kołek lub kotwa metalowa.).

    --
    Irokez