  • 1. Data: 2012-09-15 10:41:12
    Temat: piana anty do umywalki/zlewu
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    nie wiem gdzie zapytac, ale moze pomozecie.

    Czy jest jakis taki srodek czystosci, ktory sluzylby do czyszczenia (z
    bakterii, grzybow tzw. glutow ktore sie namnazaja) otworow
    umywalki/zlewu, wanny - oplyw) ale w postaci piany, ktora rozprezylaby
    sie wypelniajac cala przestrzen takiego otworu. Cos jak piana
    uszczelniajaca ktora powieksza swoja objetosc iles tam razy?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2012-09-15 15:00:04
    Temat: Re: piana anty do umywalki/zlewu
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2012-09-15 10:41, a...@p...pl pisze:
> [...]
    > sie wypelniajac cala przestrzen takiego otworu. Cos jak piana
    > uszczelniajaca ktora powieksza swoja objetosc iles tam razy?
    Dobre pytanie.
    Ja też szukałem odpowiedniego środka i stosowałem w końcu tak:
    1. piankę do czyszczenia nawiewów samochodowych ;-) plus domestos do
    dziury bezpośrednio przed pianką
    2. pianka do czyszczenia piekarników i grilli ewentualnie także z domestosem
    Efekt tu i tu był odczuwalny, bo przestawało śmierdzieć, ale 2 chyba lepszy.
    Jacek

  • 3. Data: 2012-09-15 15:19:37
    Od: a...@p...pl

    On Sat, 15 Sep 2012 15:00:04 +0200, Jacek <s...@o...pl> wrote:

> [...]
    >Efekt tu i tu był odczuwalny, bo przestawało śmierdzieć, ale 2 chyba lepszy.

    czyli zaden z wielkich producentow srodkow czystosci nie wymyslil
    jeszcze takiego srodka? Wystarczyloby cos w rodzaju "pianki do golenia
    ale od razu wymieszane z WC Kaczka".

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2012-09-15 19:38:52
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2012-09-15 10:41, a...@p...pl wrote:
    > Czy jest jakis taki srodek czystosci, ktory sluzylby do czyszczenia (z
    > bakterii, grzybow tzw. glutow ktore sie namnazaja) otworow
    > umywalki/zlewu, wanny - oplyw)

    Wyjmuje wkład z umywalki, nasypuje na to kreta. Granulki przylepiają się
    do wilgotnego plastiku pokrytego grzybem czy czymśtam, nie musi być to
    specjalnie gęsto. To samo w otwor - ma być na sciankach. Po godzinie
    spłukuje i spokój na 2 miesiące. Mozna stosować środek do szyb kominków,
    ale to bardziej rozcieńczone i jakoś musialem to za często stosować.

  • 5. Data: 2012-09-16 10:26:39
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Uzytkownik wrote:
> [...]
    > sie wypelniajac cala przestrzen takiego otworu. Cos jak piana
    > uszczelniajaca ktora powieksza swoja objetosc iles tam razy?

    najpierw wrzatek - 1litr
    pózniej kret - jakies 4 lyzki
    poczekac z 15minut
    splukac najlepiej tez wrzatkiem

    wada - jesli jest osadzony tluszcz to zamieni sie w mydlo i przylgnie
    na dobre

    jeffrey

  • 6. Data: 2012-09-16 19:18:03
    Od: a...@p...pl

    On Sat, 15 Sep 2012 10:41:12 +0200, a...@p...pl wrote:

> [...]
    >sie wypelniajac cala przestrzen takiego otworu. Cos jak piana
    >uszczelniajaca ktora powieksza swoja objetosc iles tam razy?

    ale niektorzy nie zrozumieli mojej intencji. Nie chodzi o sam odplyw
    w zlewie/kranie, ale np. w umywalce jest otwor przelewowy, ktory ma
    swoje zakonczenie z odplywie w metalowej czesci. NP. w mojej umywalce
    sa 4 takie otwory i wlewanie czegokolwiek to ew. doleci do 2 otworow
    najblizej ceramicznego splywu. Do postalych 2 srodek nie doplywa.

    Chcialbym cos wstrzyknac do otworzu przelewowego a rozprezacjac
    kilkukrotnie dotarlby to cos do najdalszych zakamarkow. Pododobnie
    mogloby to byc w przypadku samego odplywu, ze strzykujemy do rury
    odplywowej i dezynfekutje cala rure. Do miejsca, dzie jest woda
    uzywamy tradycyjnych killerow.

    --
    ThinkXtra

  • 7. Data: 2012-09-16 20:48:58
    Od: k...@v...pl

    W dniu sobota, 15 września 2012 10:44:07 UTC+2 użytkownik (Nieznane) napisał:
> [...]
    >
    > sie wypelniajac cala przestrzen takiego otworu. Cos jak piana
    >
    > uszczelniajaca ktora powieksza swoja objetosc iles tam razy?

    Jasne że jest. W TV shopie go reklamowali. Dokładnie takie jak chcesz. Opakowanie
    chyba 7 dych kosztowało. Ale dodawali super ściereczkę. Jak potrzebujesz to tam
    szukaj. Tak przy okazji. Zapewne wiesz że jak pozbawić człowieka kontaktu z
    nieszkodliwymi bakteriami to po pewnym czasie taki człowiek może kitę odwalić.

  • 8. Data: 2012-09-17 09:31:21
    Od: "mcs" <...@...pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    > sie wypelniajac cala przestrzen takiego otworu. Cos jak piana
    > uszczelniajaca ktora powieksza swoja objetosc iles tam razy?

    W lidlu jest piana do czyszczenia muszli. Moze sie nada?

    mcs

  • 9. Data: 2012-09-18 23:18:30
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 17 Sep 2012 09:31:21 +0200, "mcs" <...@...pl> wrote:

    >Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci

    >W lidlu jest piana do czyszczenia muszli. Moze sie nada?

    pewnie sie nada, wlasnie wyczailem w gazetce po 5.99. Dzieki, jak sie
    wie czego i gdzie szukac, to sie to znajdzie.

    --
    ThinkXtra

  • 10. Data: 2012-09-23 22:45:30
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 18 Sep 2012 23:18:30 +0200, a...@p...pl wrote:

    >pewnie sie nada, wlasnie wyczailem w gazetce po 5.99. Dzieki, jak sie
    >wie czego i gdzie szukac, to sie to znajdzie.

    bedac w sklepie psiknalem sobie i wyszlo, ze dosyc slabo sie rozpreza
    (jak pianka w sprayu Mister Proper). Wiec to chyba nie to. To
    musialoby sie rozprezac jak pianka do golenia lub pianka do ukladania
    wlosow albo jeszcze bardziej!!

    --
    ThinkXtra