  • 21. Data: 2009-04-27 11:52:21
    Temat: Re: Dźwięk wysokiej częstotliwości - jak zlokalizować?
    Od: GK <g...@g...pl>

    GK pisze:
    > Witam,
    > Ostatnio w mieszkaniu rozchodzi się dźwięk bardzo wysokiej
    > częstotliwości, taki cichy pisk prawdopodobnie od jakiegoś urządzenia
    > elektrycznego. Nie mogę go jednak zlokalizować. W pokoju wyłączyłem
    > wszystkie urządzenia i pisk nadal jest.
    > Co można z tym zrobić, jak zlokalizować co wydaje takie dźwięk?
    > Pozdrawiam,
    > Grzegorz

    Dzięki za rady, ale już sam nie wiem co dzwoni. Wydaje mi się, że to w
    mieszkaniu, co ciekawsze żona też słyszy podobny dźwięk. Ale z drugiej
    strony w pracy mam do czynienia z pracującymi komputerami (kilkunastoma
    w jednym pomieszczeniu) i czasem wydaje mi się, że to dzwoni, a
    właściwie piszczy mi w uchu jakby pozostałość po tym czego się
    nasłuchałem przez 8 godzin. Świadczyłoby to również to, że obok bloku
    dźwięk nadal słyszę. Ale dlaczego wobec tego słyszy to też żona? Ona
    przecież pracuje w innej firmie...
    Jak nie zwracam na ten dźwięk uwagi to jest ok, ale jak "ustawię" słuch
    na wyższy zakres częstotliwości i zacznę się wsłuchiwać to wtedy ten
    dźwięk staje się słyszalny i niezbyt przyjemny.
    Hmm, sam już nie wiem.
    No, nic, za wszystkie wskazówki dziękuję.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 22. Data: 2009-04-27 11:58:41
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "GK" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dźwięk staje się słyszalny i niezbyt przyjemny.
    > Hmm, sam już nie wiem.
    > No, nic, za wszystkie wskazówki dziękuję.

    Zmierz sobie ciśnienie, cukier. Inna sprawa to starość lub choroby -
    potrzebna wizyta u laryngologa. Dla obojga. Czasem pomagają waciki z
    odrobiną szwedzkich ziół.

  • 23. Data: 2009-04-29 18:06:18
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 27 Apr 2009 13:52:21 +0200, GK napisał(a):

    > (...)czasem wydaje mi się, że to dzwoni, a
    > właściwie piszczy mi w uchu jakby pozostałość po tym czego się
    > nasłuchałem przez 8 godzin.

    Włóż w uszy (dokładnie i starannie) stopery. Jeśli dźwięk zniknie, to
    znaczy, że jest poza Tobą i musisz szukać jego źródła; jeśli go nadal
    słyszysz, to znaczy, że jest tylko wrażeniem słuchowym i powinieneś
    skontrolować słuch u lekarza - możesz po prostu mieć tzw szumy uszne,
    bardzo popularne u ludzi narażonych na hałas - a czy tak trudno o to?

    --
    "Miłuj swoich wrogów. To doprowadzi ich do szału".
    ;-PPP