  • 1. Data: 2010-12-28 09:35:37
    Temat: Elewacyjna płytka klinkierowa - połówki?
    Od: "jagr" <j...@W...pl>

    Chciałem sobie nakleić w pokoju pionowy pas elewacyjnych płytek
    klinkierowych o odpowiednim kolorze, ale tylko dla takiej małej pracy nie
    chcę kupować maszyny do cięcia.
    Teraz pytanie - czy są w sprzedaży płytki, które zawierają również połówki,
    żeby można było kleić "w cegiełkę", ale uniknąć przecinania?
    I nie chodzi mi o płytki tzw. narożnikowe, ale o zwykłe przecięte na pół.
    Jak sobie z tym poradzić? Zlecić?
    Pozdrówka
    jagr

  • 2. Data: 2010-12-28 09:50:59
    Temat: Re: Elewacyjna płytka klinkierowa - połówki?
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "jagr" <j...@W...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > połówki, żeby można było kleić "w cegiełkę", ale uniknąć przecinania?
    > I nie chodzi mi o płytki tzw. narożnikowe, ale o zwykłe przecięte na pół.

    Kupic płytki, podejśc do kogoś kto ma maszynke i naciąć potrzebne paski. Ew
    pożyczyc maszynę.

  • 3. Data: 2010-12-28 09:54:38
    Od: "PH" <P...@p...news>

> [...]
    > połówki, żeby można było kleić "w cegiełkę", ale uniknąć przecinania?
    > I nie chodzi mi o płytki tzw. narożnikowe, ale o zwykłe przecięte na pół.

    btw - jesteś pewien że potrzebujesz dokładnie połówek??

  • 4. Data: 2010-12-28 09:58:34
    Od: "jagr" <j...@W...fm>

    Użytkownik "PH" <P...@p...news> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "jagr" <j...@W...pl> napisał w wiadomości
    >>

    > btw - jesteś pewien że potrzebujesz dokładnie połówek??

    Jeżeli ma to być pionowy pas (prostokąt) to różnica będzie o jedną fugę.
    Przy ew. cięciu i tak będzie ubytek. Chyba da radę.
    jagr