  • 1. Data: 2014-08-12 20:45:33
    Temat: Farba do metalu, efekt młotkowy na podłogę?
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    Panowie, jest sobie stara podłoga, jakąś olejną na brązowo była (dawno
    temu) malowana. Chodzi o jakieś tanie rozwiązanie. Dywan jest i będzie,
    ale nie zakrywa całej podłogi. A że mnie się zdarza mieć dziwne pomysły,
    to kupiłem w promocji dwie puszki "Stalochronu" Pillak. Czerwony
    młotkowy. Można? Nie będzie truć? Pomieszczenie w miarę dobrze wentylowane.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 2. Data: 2014-08-13 07:54:58
    Temat: Re: Farba do metalu, efekt młotkowy na podłogę?
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Konspirator wrote:
> [...]
    > dziwne pomysły, to kupiłem w promocji dwie puszki "Stalochronu"
    > Pillak. Czerwony młotkowy. Można? Nie będzie truć? Pomieszczenie w

    można ale nie wierzę że to się będzie trzymało starej olejnej

    jeffrey

  • 3. Data: 2014-08-13 10:19:23
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    W dniu 2014-08-13 07:54, Jeffrey pisze:
    > można ale nie wierzę że to się będzie trzymało starej olejnej

    Oczywiście będzie przejechana ściernym i odtłuszczona. Ew. próg i tam
    gdzie jest wytarta od chodzenia zostanie ściągnięta. Grunt, żeby nie
    śmierdziała przez pół roku. To i tak jest "salon" i w sumie nikt tam nie
    będzie regularnie sypiał. Chyba ja i tylko weekendy.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 4. Data: 2014-08-13 16:28:26
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Konspirator wrote:

> [...]
    > śmierdziała przez pół roku. To i tak jest "salon" i w sumie nikt tam
    > nie będzie regularnie sypiał. Chyba ja i tylko weekendy.

    młotkowe szybko wietrzeją
    ale jak chcesz mieć prawdziwy efekt młotkowy to chyba pistoletem
    trzeba malować, z pędzla jest taki sobie

    jeffrey

    ps doczytałem że to chlorokauczuk - będzie ok

  • 5. Data: 2014-08-13 16:41:26
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 13 sierpnia 2014 16:28:26 UTC+2 użytkownik Jeffrey napisał:

> [...]
    >
    > trzeba malować, z pędzla jest taki sobie
    >

    > jeffrey
    >

    > ps doczytałem że to chlorokauczuk - będzie ok

    chlorokauczuk na podłogę nie będzie ok. Za miękki. Chlorokauczuk to tam gdzie
    agresywna atmosfera.

  • 6. Data: 2014-08-13 17:03:52
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    > chlorokauczuk na podłogę nie będzie ok. Za miękki. Chlorokauczuk to
    > tam gdzie agresywna atmosfera.

    i co proponujesz? poliuretan na olejną? popęka i odpadnie,
    chlorokauczuk jest elastyczny to się podda, co z tego że jest do
    agresywnej atmosfery - w zwykłej też wytrzyma

    jeffrey

  • 7. Data: 2014-08-13 17:57:43
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    W dniu 2014-08-13 17:03, Jeffrey pisze:
    > i co proponujesz? poliuretan na olejną? popęka i odpadnie, chlorokauczuk
    > jest elastyczny to się podda, co z tego że jest do agresywnej atmosfery
    > - w zwykłej też wytrzyma

    Dzięki za odpowiedzi. Pistolet i duży kompresor co prawda są, ale bratu
    chyba nie będzie się chciało z tym bawić, a kupiłem do niej piankowy
    wałeczek. Brat już pociapkał pędzlem w jednym miejscu na próbę i wygląda
    dość przyzwoicie.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 8. Data: 2014-08-13 23:36:54
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Konspirator wrote:

> [...]
    > bratu chyba nie będzie się chciało z tym bawić, a kupiłem do niej
    > piankowy wałeczek. Brat już pociapkał pędzlem w jednym miejscu na

    w domu nie odważyłbym się malować natryskiem - uwalą się ściany
    żeby cię trochę ostudzić :) to musisz wiedzieć że chlorokauczuk jest
    dosyć miękki i jest mało odporny na ścieranie czyli ostrożnie z
    piaskiem i nie szurać

    jeffrey

  • 9. Data: 2014-08-14 07:06:39
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    W dniu 2014-08-13 23:36, Jeffrey pisze:
    > w domu nie odważyłbym się malować natryskiem - uwalą się ściany

    Tak, wiem - należałoby wszystko pooklejać foliami, więc w ruch pójdzie
    pędzel i wałek.

    > żeby cię trochę ostudzić :) to musisz wiedzieć że chlorokauczuk jest
    > dosyć miękki i jest mało odporny na ścieranie czyli ostrożnie z piaskiem
    > i nie szurać

    Tak, oczywiście, choć słyszałem, że te "młotkowe" mają większą odporność
    od zwykłych. Pracują z podłożem itd. Ale oczywiście będzie dywan, więc
    chyba grunt, żeby dać dwie warstwy na próg i fragment do dywanu, a pod
    meblami musi wystarczyć jedna, bo mam tylko dwie puszki. Akurat były w
    fajnej promocji, bo nieco przeterminowane, ale brat mówił, że o ile
    (np.) przemarznięta emulsyjna może być do wyrzucenia, to taki
    chlorokauczuk powinien być w porządku.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 10. Data: 2014-08-14 07:09:06
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    W dniu 2014-08-13 23:36, Jeffrey pisze:
    > żeby cię trochę ostudzić :) to musisz wiedzieć że chlorokauczuk jest
    > dosyć miękki i jest mało odporny na ścieranie czyli ostrożnie z piaskiem
    > i nie szurać

    No i chodzi o koszt. Te dwie puszki kupiłem za 35 zł, a chcąc kupić
    jakąś wykładzinę, to by trzeba dodać 0 i zmienić pierwszą cyfrę, bo
    pokój ma 20 m^2.

    --