  • 11. Data: 2014-08-17 13:10:56
    Temat: Re: Farba do metalu, efekt młotkowy na podłogę?
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    W dniu 2014-08-13 23:36, Jeffrey pisze:
    > w domu nie odważyłbym się malować natryskiem - uwalą się ściany
    > żeby cię trochę ostudzić :) to musisz wiedzieć że chlorokauczuk jest
    > dosyć miękki i jest mało odporny na ścieranie czyli ostrożnie z piaskiem
    > i nie szurać

    I tak nie wystarczyło, a szkoda, bo piękny karmazyn wyszedł. Musiałem
    dokupić jeszcze dwie, już typowe do drewnianych podłóg, "odporne na
    ścieranie" Dekorale. Kolor w miarę podobny, ale to już nie to.
    No i tę wydajność, jaką podają na puszkach, można między bajki sobie
    włożyć, albo z miejsca podzielić na dwa. Takie stare deski trzeba w
    miarę grubo jechać, farba w szpary wsiąka i w sumie 4 litry są jeszcze
    za mało, ale tego Dekoralu mogę dokupić w każdej chwili, a tego Pillaka
    nigdzie nie ma. W sieci jeszcze jakieś resztki czarnych, ale dokupić
    czerwonego młotka nie ma szans. No ale farby się nie pogryzły i powinno
    być fajnie.

    --