  • 1. Data: 2014-05-27 22:23:43
    Temat: Finito... normalnie finito.
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    No i stało się, wczoraj dostałem ostatni świstek, obiekt działa już co
    prawda od 3 tygodni, ale od wczoraj wiem, że sanepid nie ma uwag.

    Nasuwa się pytanie, skoro dziennik budowy już nie funkcjonuje (budowa
    zakończona), to czy przypadkiem nie powinno się założyć jakiejś książki
    obiektu? Jak dalej wygląda eksploatacja?

    Dzięki wszystkim za pomoc przy zagwozdkach jakie mnie spotkały, moim
    zdaniem wyszło ładnie i co najważniejsze obiekt jest bardzo funkcjonalny :)

    Irek.N.

  • 2. Data: 2014-05-27 22:49:28
    Temat: Re: Finito... normalnie finito.
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-05-27 22:23, Irek.N. pisze:

    > Dzięki wszystkim za pomoc przy zagwozdkach jakie mnie spotkały, moim
    > zdaniem wyszło ładnie i co najważniejsze obiekt jest bardzo funkcjonalny :)

    No i powodzenia w takim razie. :-)

    Pozdro.. TK

  • 3. Data: 2014-05-27 22:52:13
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Dzięki wszystkim za pomoc przy zagwozdkach jakie mnie spotkały, moim
    > zdaniem wyszło ładnie i co najważniejsze obiekt jest bardzo funkcjonalny :)

    Kongratulito...

    Pozdro

    Maseł