  • 1. Data: 2010-06-06 11:58:55
    Temat: Firma budowlana, drogi, podjazdy - nie polecam.
    Od: "DereKon" <r...@r...pl>

    Witam.
    Firma z Szczecina, usługi remontowo-budowlane,
    układanie dróg, chodników, parkingów, podjazdów z kostki
    granitowej i polbruku. Brak nazwy firmy, dawniej używał Edbud.
    tel. kom. 667 xxx 499.
    Nie polecam usług tej firmy. Facet jest niepoważny, niewiarygodny.
    Szczegóły : w przeddzień umówiłem się z gościem.
    O umówionej porze nie stawił się. 15 min. później dzwonię do niego,
    odpowiada, że zaraz będzie. Na następne moje telefony już nie odpowiadał
    (sygnał był normalny, oczekiwanie na odbiór) i nie stawił się w umówionym miejscu.

  • 2. Data: 2010-06-06 15:54:18
    Temat: Re: Firma budowlana, drogi, podjazdy - nie polecam.
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "DereKon" <r...@r...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (sygnał był normalny, oczekiwanie na odbiór) i nie stawił się w umówionym

    I na podstawie jednego incydentu wystawiasz gościowi taka opinię;)
    Może jakis przypadek losowy itp?

    Kris

  • 3. Data: 2010-06-07 06:39:53
    Od: cyber_no_@_spam_sarocom.net

    > I na podstawie jednego incydentu wystawiasz gościowi taka opinię;)
    > Może jakis przypadek losowy itp?
    chyba tylko spiaczka goscia sprawiedliwia. a w to powiatpiewam.
    --
    Robert CyberM