  • Data: 2019-03-26 20:12:33
    Temat: Fortum, ktoś korzysta z ich usług?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    odwiedził mnie dzisiaj przedstawiciel firmy Fortum. twierdzi ze może
    obniżyć moje rachunki za prąd i gaz. gadał składnie, a gdy zadałem
    pytanie czy gwarantuje że będę płacił niższe rachunki, wliczając opłatę
    za jego pośrednicwo, marżę, czy inne dotatki - stweirdził że tak, a
    uktuytych opłat niema. Podpisać umowę (nie widziałem jej jeszcze) czy
    olac sprawę bo nie warto?

    ToMasz