  • Data: 2019-03-27 09:41:39
    Temat: Re: Fortum, ktoś korzysta z ich usług?
    Od: marios <d...@f...gd> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.03.2019 o 20:12, ToMasz pisze:
    [...]
    > czy
    > gwarantuje że będę płacił niższe rachunki, wliczając opłatę za jego
    > pośrednicwo, marżę, czy inne dotatki - stweirdził że tak, a uktuytych opłat
    > niema.
    [...]
    > ToMasz

    Zastanowiłbym się nad tym: "gwarantuje".
    Spotkałem się ze stwierdzeniem np. co do emerytur: "rząd gwarantuje" -
    tylko co to jest ten "rząd"? Chwilowy zlepek ludzi, przychodzi, odchodzi,
    wypiera się że to nie on, liczy tylko własne zyski, a "klient" zostaje z
    problemem. Czy tak właśnie nie jest zazwyczaj w takich przypadkach?