    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Fotowoltaika cd pytań :)
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Date: 20 Feb 2020 19:59:48 GMT

    Ciąg dalszy moich roznych pytań dotyczących montazu fotowoltaiki :)

    Gdybym nie chciał montować na płaskim dachu to mam dwie opcje:
    - dach altany w ogrodzie która to altana jest jakies 30 metrów od domu.
    Jakie to generowałoby dodatkowe koszty?
    - jakis stelarz zamontowany na scianie domu (mam cała sciane bez okien od
    strony południowej, mogłbym zrobic stelarz który dodatkowo pełniłby
    funkcje mini daszku wzdłuz domu. Ile wazy taka instalacja? Czy to ma
    sens?

    - czy mogłbym stworzyc wspolna instalacje z sasiadka (w blizniaku) i ja
    rozliczałbym sie z energetyką a sąsiadka ze mna na podstawie dodatkowego
    licznika? (coś w stylu wspolnoty fotowoltaicznej) :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."