  • Data: 2020-02-22 15:50:29
    Temat: Re: Fotowoltaika cd pytań :)
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 22 lutego 2020 12:59:47 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
    > A w jaki sposób miałby płynąc od sasiadki skoro ona go nie wytwarza? nie
    > znam sie, chyba po prostu nie zrozumiałem pytania.

    Nie wytwarza ale jest podpięta do ogromnego basenu z energią ;P
    I jak będzie tak że sąsiadka ma grubszy i krótszy kabelek od płota
    do domu to prund poleci tamtędy, gdzie mu łatwiej i będzie szedł
    przez jej licznik ;)

    > Przy okazji pojawiaja sie kolejne:
    > - czy moc falownika musi byc scisle dopasowana do mocy paneli czy moze
    > byc wieksza na zapas?

    Możesz dopasować. Falownik można w przyszłości dociążyć o 20% powyżej nominału.

    > - czy ceny falowników rosna wprost proporcjonalnie i liniowo w stosunku
    > do mocy?

    Nie.

    L.