  • 11. Data: 2017-02-24 16:06:23
    Temat: Re: Frez rabbeting
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 24 lutego 2017 15:20:43 UTC+1 użytkownik s...@g...com napisał:

    > Ale to chyba lepiej przejsc sie do sklepu i cos wybrać zamiast samemu koło
    wynajdować...

    Kierunek wskazałeś. Dzięki
    http://www.wymiar.net/fronty-aluminiowe/
    Z-11 byłby ideaany dla mnie

  • 12. Data: 2017-02-24 17:28:15
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 24 lutego 2017 16:03:33 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > W dniu piątek, 24 lutego 2017 15:20:43 UTC+1 użytkownik s...@g...com napisał:
    > śc wylazła to nie rozszerzy sie:
    >
    > Fajny ten profil. Musze pobadać temat czy da się coś takiego u nas kupić
    > Może pójde ta drogą.

    to se czeknij:
    https://youtu.be/Gm8Cy60MYFg?t=457

  • 13. Data: 2017-02-24 21:57:10
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 24.02.2017 o 16:06, Kris pisze:

    > Kierunek wskazałeś. Dzięki
    > http://www.wymiar.net/fronty-aluminiowe/
    > Z-11 byłby ideaany dla mnie

    A przemyślałeś jak będziesz usuwał z niego wodę po deszczu?
    Może lepiej byłoby zrobić ramę drewnianą ciut mniejszą od tafli szkła a
    szkło tylko położyć na tym?

  • 14. Data: 2017-02-25 08:33:22
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 24 lutego 2017 21:57:11 UTC+1 użytkownik MK napisał:

    > A przemyślałeś jak będziesz usuwał z niego wodę po deszczu?
    > Może lepiej byłoby zrobić ramę drewnianą ciut mniejszą od tafli szkła a
    > szkło tylko położyć na tym?

    Kilka lat z drewnianą ramą stał i woda albo spływała albo odparowywała więć i z
    aluminium problemu nie powinno być
    Stół już jest rame mniejszą jak radzisz mógłbym zrobić ale wtedy konstrukcje stołu
    musiałbym zmniejszyć.
    Tak mi się wydaje, ale zerkne i pomierzę w wolnej chwili. No i żeby to szkło się nie
    przesuwało po tej ramie trzeba by jakoś zamocować

  • 15. Data: 2017-02-25 09:13:29
    Od: abomito <a...@w...pl>

    Witam!
    Ja przepraszam, ale gdyby zrobić pod spód ramkę ze zwykłego, zamkniętego profila,
    położyć na to szybę i na rogach dać uchwyty,żeby się trzymało?

  • 16. Data: 2017-02-25 09:25:57
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 25.02.2017 o 09:13, abomito pisze:
    > Witam!
    > Ja przepraszam, ale gdyby zrobić pod spód ramkę ze zwykłego, zamkniętego profila,
    > położyć na to szybę i na rogach dać uchwyty,żeby się trzymało?

    Żeby szyba nie uciekała wystarczy nakleić uszczelkę do okien typu K (są
    jasne i ciemne)