  • 11. Data: 2011-11-02 18:37:50
    Temat: Re: Głupie pytanie... jak wyhodować jabłoń?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 31 Paź, 16:43, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
    > Myślę, że po tych stanowczych ostatnich słowach Watkodawca ucieknie :-D

    Ależ skąd :>
    Jam prosty elektryk i choć ociec mój magister rolnictwa, to słabo się
    wyznaję na hodowli tego i owego z zielska. Wydawało mi się, że skoro
    jest nasiono z danej rośliny, to wystarczy je umiejętnie przyhołubić i
    wyrośnie toczka w toczkę taki sam chaszcz, ale widać żyłem w
    błędzie ;)

    W wolnej chwili widzę muszę się doedukować, a może na nauki pójdę do
    ojca kolegi, któren na jednym krzaku miał kiedyś ze 4 odmiany
    porzeczek i przy okazji borówki jakieś czy inne takie, w każdym razie
    dziwowisko było przednie dla smarkaczy ;)

    Z kwiatami to jakoś łatwiej, mam tego pełno w domu i zawsze wszystko
    się udawało.

    Pzdr.
    L.

  • 12. Data: 2011-11-02 19:52:21
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
> [...]

    jest nasiono z danej rośliny, to wystarczy je umiejętnie przyhołubić i
    wyrośnie toczka w toczkę taki sam chaszcz, ale widać żyłem w

    W miarę wiernie cechy mateczne powtarzają
    orzechy włoskie i brzoskwinie

    Pozdrawiam słonecznie
    skryba

  • 13. Data: 2011-11-02 20:13:09
    Od: "miroslaw zaniewski" <m...@g...pl>

    skryba ogrodowy <s...@o...eu> napisał(a):

    > W miarę wiernie cechy mateczne powtarzają
    > orzechy włoskie i brzoskwinie

    A takie gruchy azjatyckie,zamiast powtarzać cechy,wychodzą lepsze od roślin
    matecznych.
    mirzan