  • 1. Data: 2009-03-08 19:21:42
    Temat: Gres bez fugi?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Jakies przeciwwskazania Panie i Panowie??

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2009-03-08 19:27:56
    Temat: Re: Gres bez fugi?
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 8 Mar 2009 20:21:42 +0100, Maniek4 napisał(a):

    > Jakies przeciwwskazania Panie i Panowie??

    Brzydko wyglada, nie da sie rowno ulozyc (ciezko o idealnie skalibrowane
    krawedzie), plytki moga popękać z czasem przez ruchy podłoża.

    --
    best regards,
    scream

  • 3. Data: 2009-03-08 19:33:24
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Brzydko wyglada, nie da sie rowno ulozyc (ciezko o idealnie skalibrowane
    > krawedzie), plytki moga popękać z czasem przez ruchy podłoża.

    A mialo byc tak pieknie, dzieki. :-(

    Pozdro.. TK

  • 4. Data: 2009-03-08 19:38:36
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    > Brzydko wyglada, nie da sie rowno ulozyc (ciezko o idealnie skalibrowane
    > krawedzie), plytki moga popękać z czasem przez ruchy podłoża.

    pierdoły - mam już 2 lata i nic nie pęka

  • 5. Data: 2009-03-08 19:47:04
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "scream" <n...@p...pl> napisał w wiadomości

    > pierdoły - mam już 2 lata i nic nie pęka

    Moga nie znaczy musza
    zalezy jaki gres i jakie podloze

    ale generalnie ulozyc to tylko taki powyzej 50 pln a i to nie zawsze da rade
    skalibrowac
    generalnie scream ma racje

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 6. Data: 2009-03-08 19:55:09
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "HANA" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Moga nie znaczy musza
    > zalezy jaki gres i jakie podloze
    >
    > ale generalnie ulozyc to tylko taki powyzej 50 pln a i to nie zawsze da
    > rade skalibrowac
    > generalnie scream ma racje

    Hm. Upatrzylem sbie taki za 30zl. Wiem, sa i po160, a zapewne i drozsze, ale
    mi sie podoba ten za 30zl, jakos kolorystycznie nie widze powalajacych
    roznic. Ukladane ma byc w holu, wiatrolapie i jadalni z kuchnia, razem
    jakies 50m. Mam nie brac bo za 30, czy brac bo mi sie podoba?? Zapewne nie
    bedzie to polska ceramika, a CHRL. Co myslicie??

    Pozdro.. TK

  • 7. Data: 2009-03-08 20:13:24
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > Jakies przeciwwskazania Panie i Panowie??

    Mam w łazience ok 15m.kw. Od lipca leży i nie popękał. Na podłogówce,
    klejony klejem mapei.

    Kris

  • 8. Data: 2009-03-08 20:16:29
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 8 Mar 2009 20:55:09 +0100, Maniek4 napisał(a):

    > Hm. Upatrzylem sbie taki za 30zl. Wiem, sa i po160, a zapewne i drozsze, ale
    > mi sie podoba ten za 30zl, jakos kolorystycznie nie widze powalajacych

    Znalazłeś gres rektyfikowany po 30 zł/m^2? Bez jaj :)

    --
    best regards,
    scream

  • 9. Data: 2009-03-08 20:33:14
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Znalazłeś gres rektyfikowany po 30 zł/m^2? Bez jaj :)

    A co to jest rektyfikowany??

    W NOMI np. sa takie gresy po trzydziesci pare zlotych, tyle ze kolor i
    fucktura mi nie lezy.

    Pozdro.. TK

  • 10. Data: 2009-03-08 20:35:30
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 8 Mar 2009 21:33:14 +0100, Maniek4 napisał(a):

    > A co to jest rektyfikowany??

    Taki co ma ostre/proste i kalibrowane krawędzie.

    --
    best regards,
    scream