  • 1. Data: 2009-03-08 17:56:19
    Temat: TV SAT w każdym gniazdku bez tuner
    Od: "Marcin" <m...@p...fm>

    Witam!

    Na początek napiszę, że przeszukałem Dipol i albo nie ma tego o co pytam,
    albo nie znalazłem.

    Bywając nieraz nad morzem korzystałem z pokoi gościnnych (prywatny dom, w
    którym właściciel oferuje noclegi w kilku pokojach) Zuważyłem, że w na
    telewizorze w pokoju był dość spory wybór programów TV i raczej to były
    programy z satelity. Programy te zmieniałem jednak na telewizorze -w pokoju
    nie było żednego tunera.

    Tutaj moje pytanie: jak to jest zrobione, że w każdym gniazdku mam TV SAT i
    nie muszę mieć przy każdym telewizorze tunera?
    Myślę nad wykorzystaniem tej koncepcji w swoim powstającym domie.

    Pozdrawiam! Marcin

  • 2. Data: 2009-03-08 18:53:30
    Temat: Re: TV SAT w każdym gniazdku bez tuner
    Od: "Grupki" <j...@o...pl>

> [...]
    > i nie muszę mieć przy każdym telewizorze tunera?
    > Myślę nad wykorzystaniem tej koncepcji w swoim powstającym domie.

    Przeszukaj jeszcze raz Dipola.
    Jest wiele o tym.

  • 3. Data: 2009-03-08 19:25:22
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    > Tutaj moje pytanie: jak to jest zrobione, że w każdym gniazdku mam TV SAT
    > i nie muszę mieć przy każdym telewizorze tunera?
    > Myślę nad wykorzystaniem tej koncepcji w swoim powstającym domie.

    To chyba nie jest zbyt tanie rozwiązanie, trzeba zbudowac mini-rozdzielnię
    taką jak maja kablówki... Do kazdego kanału osobny odbiornik (obraz +
    fonia), który włozy to do podstawowego sygnału na okreslonej częstotliwości.
    To rozwiązanie pewnie się sprawdzi ale przy kilku kanałach. Sądzę (w
    ciemno), że przy np 30 koszt będzie ogromny.

    --
    Mariusz

  • 4. Data: 2009-03-08 20:48:58
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    > Tutaj moje pytanie: jak to jest zrobione, że w każdym gniazdku mam TV SAT
    > i nie muszę mieć przy każdym telewizorze tunera?

    W domowych warunkach taniej wyjdzie tuner przy każdym telkewizorze.

    Pzdr

    JKK

  • 5. Data: 2009-03-09 07:37:20
    Od: "Marcin CAD" <m...@p...fm>

    > W domowych warunkach taniej wyjdzie tuner przy każdym telkewizorze.

    Dziękuję za odpowiedzi. Marcin

  • 6. Data: 2009-03-09 14:46:40
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > Tutaj moje pytanie: jak to jest zrobione, że w każdym gniazdku mam TV SAT
    > i nie muszę mieć przy każdym telewizorze tunera?
    > Myślę nad wykorzystaniem tej koncepcji w swoim powstającym domie.

    bardzo dobry pomysł ale ma pewne ograniczenia
    poszukaj terminu "telewizja kablowa" (np w google albo wikipedii)
    a potem zobacz czy tam gdzie jest/będzie Twój dom działa jakiś operator
    kablówki

  • 7. Data: 2009-03-09 18:35:24
    Od: "byku" <m...@n...pl>

    Ja bym proponował rozdzielacz sygnału. Wyglada to tak, ze w 3 pokojach masz
    3 telewizory, 3 tunery do cyfry+. Kupujesz ten bezprzewodowy rozdzielacz
    sygnalu i on rozdzieli sygnal na te 3 dekodery (abonament masz tylko 1). W
    ten sposob masz 3 telewizory i 3 tunery z czego na kazdym mozesz ogladac
    inny kanal.
    Koszty to ok. 200-300 zl za jeden tuner (x 2) i do tego ten rozdzielacz (x
    1) ok. 450-600 zl.

    pozdrawiam

    Maciek

  • 8. Data: 2009-03-09 18:56:56
    Od: "Marcin" <m...@p...fm>

> [...]
    > poszukaj terminu "telewizja kablowa" (np w google albo wikipedii)
    > a potem zobacz czy tam gdzie jest/będzie Twój dom działa jakiś operator

    :) operator kablówki
    Miałem problemy z otrzymaniem telefonu od jedynego operatora jaki jest w tym
    rejonie -TP SA, ale po 3 miesiącach udało się.
    Po czym okazało się, że nie ma możliwości na neostradę.
    Domek stawiany jest ... w sumie w lesie :) A więc pozostaje mi tylko TV z
    satelity i ew. to co uda się chwycić z TV naziemnej.

    Pozdrawiam! Marcin

  • 9. Data: 2009-03-09 19:31:24
    Od: "montemax" <m...@l...pl>

    > Domek stawiany jest ... w sumie w lesie :) A więc pozostaje mi tylko TV z
    > satelity i ew. to co uda się chwycić z TV naziemnej.
    >
    > Pozdrawiam! Marcin

    Hej.
    Jedyny operator którego można podzielic i dowolny kanał oglądąć na każdym
    tv w domu to C+. Koszt mniej wiecej to konwerter razy ilosć dekoderów,
    dekoderów tyle ile tv w domu no i jeden spliter.
    Wszystko dostępne na allegro.