  • 1. Data: 2009-03-08 13:43:04
    Temat: Ekipa tynkarzy -Kraków
    Od: "Czacha " <p...@g...pl>

    Witam , potrzebuję namiar na sprawdzoną ekipę tynkarzy z okolic Krakowa lub
    Olkusza ,może możecie kogoś polecić . Przy okazji jak jaki jest koszt tynku z
    materiałem za m2?
    Pozdr
    Czacha

  • 2. Data: 2009-03-08 17:03:52
    Temat: Re: Ekipa tynkarzy -Kraków
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    Czacha pisze:
    > Witam , potrzebuję namiar na sprawdzoną ekipę tynkarzy z okolic Krakowa lub
    > Olkusza ,może możecie kogoś polecić . Przy okazji jak jaki jest koszt tynku z
    > materiałem za m2?

    Mam namiar na ekipę, która robiła tynki u mnie. Byłem z nich bardzo
    zadowolony. Chcesz to daj znać na privie. Ekipa jest z Andrychowa ale
    działają w Krakowie i okolicach.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...