  • 1. Data: 2009-03-08 09:03:54
    Temat: koszty elewacji ?
    Od: "R<>P" <n...@o...pl>

    Witam,

    Dostałem wycene od fachowca na ok. 230 m2 elewacji + 68 m2 podbitki osb 18
    mm - całość tynkowana w systemie kreisel turbo sa (silikatowy). Bez
    odliczania powierzchni okien i innych otworów
    Na elewacji styropian 12 cm.
    Wyszło mu ok. 36.000 za wszystko z towarem.
    Czy rzeczywiście tyle to kosztuje ? Okolice Poznania.

    pozdr

    R<>P

  • 2. Data: 2009-03-08 09:28:04
    Temat: Re: koszty elewacji ?
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

> [...]
    > Na elewacji styropian 12 cm.
    > Wyszło mu ok. 36.000 za wszystko z towarem.
    > Czy rzeczywiście tyle to kosztuje ? Okolice Poznania.

    Zapytaj o cene samej robocizny i sprawdz sobie towar na wlasna reke - sa
    ekipy ktore towar licza 'po kosztach' i ich zysk to robocizna - ale sa ekipy
    ktore towar licza z marżą (i niekoneicznie niską) i wtedy nie jest to juz do
    końca takie cacy.

    Pozdrawiam

    Kane

  • 3. Data: 2009-03-08 09:55:11
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "R<>P" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Na elewacji styropian 12 cm.
    > Wyszło mu ok. 36.000 za wszystko z towarem.
    > Czy rzeczywiście tyle to kosztuje ? Okolice Poznania.

    Niech Tobuie wycenią robocizne osobno i materiały osobno i wtedy porównaj.
    Podejrzewam że materiały kupisz taniej sam jak od ekipy.

    Kris

  • 4. Data: 2009-03-08 10:00:11
    Od: "R<>P" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Kane" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ekipy ktore towar licza 'po kosztach' i ich zysk to robocizna - ale sa
    > ekipy ktore towar licza z marżą (i niekoneicznie niską) i wtedy nie jest

    Już policzyłem sobie materiał i gdybym ja go kupował to powinno starczyć na
    wszystko 16 tys. zł (netto, ale wycena fachowca też netto) Fachowiec ma na
    pewno jakies upusty ale powiedzmy, że na poziomie jego marży. Wynika z tego,
    że za robociznę chce co najmniej 20 tys.- mówimy o prostej ścianie bez boni
    i jedyna fanaberią jest ta tynkowana podbitka.

    pozdr

    R<>P

  • 5. Data: 2009-03-08 14:09:50
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

> [...]
    > tego, że za robociznę chce co najmniej 20 tys.- mówimy o prostej ścianie
    > bez boni i jedyna fanaberią jest ta tynkowana podbitka.

    No - i juz masz: chce conamniej 67zl netto od metra. (298 metrow x 67zl =
    ~20k pln).
    Czy to dobra cena czy nie - w moim rejonie biora 35-45zl od metra ale jest
    najczesciej cena netto bez faktury. Za zrobienie i tynkowanie podbitki biora
    tak jak za ocieplenie i tynkowanie sciany.

    Pozdrawiam

    Kane

  • 6. Data: 2009-03-10 07:03:11
    Od: "Marcin W" <m...@N...PISZ.TEGO.wajnert.org>

> [...]
    > Na elewacji styropian 12 cm.
    > Wyszło mu ok. 36.000 za wszystko z towarem.
    > Czy rzeczywiście tyle to kosztuje ? Okolice Poznania.

    Nie widziałem Twojego maila i puszczam to tutaj... spokojnie za 30 tyś netto
    w silikacie możemy Ci to zrobić - tylko gdzie dokładnie te okolice Poznania
    ;) ??

    Pzdr.
    Marcin W.

  • 7. Data: 2009-03-10 07:40:20
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin W" <m...@N...PISZ.TEGO.wajnert.org> napisał w
    wiadomości news:gp53bg$qi3$1@news.onet.pl...
    > w silikacie możemy Ci to zrobić - tylko gdzie dokładnie te okolice
    > Poznania ;) ??

    Czyli 36tys brutto- czyli dokładnie za tyle za ile autor postu ma juz
    ofertę. Szuka tańszej.

    Krzysiek

  • 8. Data: 2009-03-11 07:23:33
    Od: "Marcin W" <m...@N...PISZ.TEGO.wajnert.org>

    > Czyli 36tys brutto- czyli dokładnie za tyle za ile autor postu ma juz
    > ofertę. Szuka tańszej.

    Gdybyś czytał wątki, a nie z automatu odpowiadał, to byś wiedział że tamta
    wycena również była netto :)

    Pzdr.
    Marcin W.

  • 9. Data: 2009-03-11 08:18:26
    Od: Jacek Kauch <j...@o...eu>

    On 09-03-08 10:03, in article gp026b$abu$...@n...news.neostrada.pl, "R<>P"
    <n...@o...pl> wrote:

    > Dosta?em wycene od fachowca na ok. 230 m2 elewacji + 68 m2 podbitki osb 18
    > mm - ca?o?? tynkowana w systemie kreisel turbo sa (silikatowy). Bez
    > odliczania powierzchni okien i innych otwor?w
    > Na elewacji styropian 12 cm.
    > Wysz?o mu ok. 36.000 za wszystko z towarem.
    > Czy rzeczywi?cie tyle to kosztuje ? Okolice Poznania.

    zeszły rok, 4 kwartał, 107 zł/m2 ocieplenie, styro w ciapki 12 cm, na
    kołkach, listwy przyokienne i przydrzwiowe.

    też Poznań

    pozdrowienia

    --
    Odpowiadając, nie pisz na e-maila z nagłówka, wszystko ląduje w koszu.

  • 10. Data: 2009-03-11 08:19:49
    Od: Jacek Kauch <j...@o...eu>

    On 09-03-10 08:40, in article gp55h5$vjq$...@n...onet.pl, "kris"
    <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Czyli 36tys brutto- czyli dok?adnie za tyle za ile autor postu ma juz
    > ofert?. Szuka ta?szej.

    a nie 7% VATu czasem?

    --
    Odpowiadając, nie pisz na e-maila z nagłówka, wszystko ląduje w koszu.