  • 1. Data: 2020-01-08 12:41:43
    Temat: Grubość wylewki na styropianie - zbroić czy nie?
    Od: Marek <m...@g...com>

    Jak masz dużo kasy, to kup włókna szklane AR (alkali resistent), to zrobisz beton o
    grub. 1 cm, mocniejszy od 7 cm wylewki.

  • 2. Data: 2020-01-08 12:44:38
    Temat: Re: Grubość wylewki na styropianie - zbroić czy nie?
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 8 stycznia 2020 12:41:44 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
    > Jak masz dużo kasy, to kup włókna szklane AR (alkali resistent), to zrobisz beton o
    grub. 1 cm, mocniejszy od 7 cm wylewki.

    aaaa, juz widze, korespondujesz z gościem sprzed 11 lat :-)

    b.

  • 3. Data: 2020-01-08 12:54:26
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 8.01.2020 o 12:44, Budyń pisze:

    o grub. 1 cm, mocniejszy od 7 cm wylewki.

    > aaaa, juz widze, korespondujesz z gościem sprzed 11 lat :-)

    No i co, włókno szklane jest długowieczne.
    Aaa, kotki dwa - zdania zaczynaj dużą literą.

  • 4. Data: 2020-01-08 20:01:53
    Od: Marek <m...@g...com>

    Nie zwróciłem uwagi.

  • 5. Data: 2020-05-04 17:59:37
    Od: o...@g...com

    Witam! To znów tylko ja. Może nie na temat , ale to chyba jedyne forum , gdzie ktoś
    coś powie. Pod koniec sezonu pokazała się nieszczelność komina. Fachowiec zalecił
    frezowanie komina i wkład stalowy. Wolałbym ceramiczny /bo widziałem co się z tym
    żaroodpornym robi po kilku latach/. Niestety w kotłowni część komina nie jest w osi
    /stary dom 50 lat/. Aby wyrównać , konieczne drążenie kanału w fundamencie ściany
    nośnej. On nie widzi problemu, ale mi to trąci samobójstwem. Czy można do tego
    dopuścić? Może czymś wzmocnić ,poniżej przewidzianego kanału?

  • 6. Data: 2020-05-04 21:39:49
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-05-04 o 17:59, o...@g...com pisze:
> [...]
    /stary dom 50 lat/. Aby wyrównać , konieczne drążenie kanału w fundamencie ściany
    nośnej. On nie widzi problemu, ale mi to trąci samobójstwem.
    Przesadzasz, od tego ci się chałupa nie zawali, chyba że już teraz jest
    w opłakanym stanie i wszystko sie sypie.
    Komin robisz pionowy a tam sił poprzecznych nie ma, co innego jakby
    podcinał ścianę nośną poziomo.

    --
    Janusz